سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات عنوان کرد

دوران جنگ هم شرایط اقتصادی مردم مانند امروز نبود / صدای مفتح هم در آمد

اقتصاد100- سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس گفت:مردم شرایط اقتصادی مناسبی ندارند ودر مواجهه با نمایندگان مجلس گلایه مند هستند.

دوران جنگ هم شرایط اقتصادی مردم مانند امروز نبود / صدای مفتح هم در آمد

محمدمهدی مفتح نماینده مردم تویسرکان در خصوص شرایط اقتصادی کشور و خالی شدن سفره های مردم افزود:نمایندگان مجلس در تماس مستقیم با مردم ،روستاییان و اقشار ضعیف هستند و می بینند که آنان در شرایط مناسبی نیستند.

وی تصریح کرد:قیمت ها افزایش بسیاری پیدا کرده ،درآمدها رشدی نداشته و بیکاری هم زیاد شده است،حتی کسانی که شغل و درآمدی دارند نمی توانند تناسبی بین درآمد و هزینه هایشان برقرارکنند.  

عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه وبودجه با بیان اینکه همه منتظر عملکرد و برنامه ریزی دولت برای تنظیم بازارهستیم تاکید کرد:قطعا هر جا نیاز به قانون است مجلس آمادگی دارد، اما در شرایط فعلی کمبود قانون نداریم بلکه باید اجرا وسیاستگذاری از سوی دولت وجود داشته باشد.

مفتح گفت:متاسفانه در مورد تصمیمات دولت ، بنظر نمی رسد که سیاست منسجم و قاطعی اعلام شده باشد.

نماینده تویسرکان با اظهار امیدواری از اینکه دولت هر چه سریعتر وارد میدان شود افزود: تا زمانی که تصمیمات مناسبی اتخاذ نشود نمی توانیم انتظار داشته باشیم که وضعیت اقتصادی مردم بهبود پیدا کند.

وی تاکید کرد:باید حداقل های زندگی مردم با درآمد های فعلی آنان تامین شود، در سالهای جنگ و دفاع مقدس شاهد بودیم که زندگی مردم با این سختی نمی گذشت و حداقل هایی از گوشت، مرغ ، پنیر ولبنیات بصورت کوپن تامین می شد و مردم مطمئن بودند که این اقلام ضروری  به دستشان می رسد.

مفتح با بیان اینکه روش گذشته را توصیه نمی کند یادآورشد:باید متناسب با شرایط امروز تصمیماتی اتخاذ شود که زندگی  به درستی بگذرد.

وی درپاسخ به اینکه گره کور گرانی کجا قرار دارد گفت:بنظر من دولت برنامه ریزی مناسبی ندارد وباید به این امراهتمام کند .

نماینده تویسرکان در مورد نزدیکی برگزاری انتخابات مجلس در اسفندماه و تاثیر تصمیمات اقتصادی دولت در آرائ مردم افزود:امیداوریم تا آن زمان دولت به تصمیمات مناسبی برسد ولی طبیعتا  این امکان وجود دارد که تاثیرات سوء و نامناسبی در میزان مشارکت مردم دیده شود.

وی تاکید کرد:باید همت کنیم تا مشارکت مردمی در انتخابات بالا برود و چون یکی ازمولفه های مهم برای حضور ملت وضعیت زندگی آنان است که به نحو مناسب سامان بگیرد.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما