عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:

درخواست روحانی را رئیسی اجرا کرد / ماجرای وزیر جدید در این دو دولت چه بود

اقتصاد 100 - نماینده مردم ارومیه در خصوص تشکیل وزارت بازرگانی گفت:دولت سیزدهم درمورد تشکیل وزارت بازرگانی پافشاری بیشتری داشت لذا مجلس یازدهم با این نظر دولت موافقت کرد.

درخواست روحانی را رئیسی اجرا کرد / ماجرای وزیر جدید در این دو دولت چه بود

سید سلمان ذاکر در مورد اینکه چرا مجلس یازدهم در دوره ریاست جمهوری آقای روحانی اجازه تشکیل وزارت بازرگانی را نداد اماهمین مجلس به دولت سیزدهم چنین اجازه ای را داد افزود: در دولت آقای روحانی چنین تصمیماتی به دوره همه گیری کرونا برخورد کرد و سیستم مجلس در راستای تشکیلات جدید بستر مناسبی نداشت.

وی تاکید کرد:دولت آقای روحانی امکان اجرای وزارت بازرگانی و عملیاتی کردن آنرا نداشت چون آقای روحانی ماهها نمی توانست به دلیل همه گیری کرونا  بیرون بیاد وزرای این دولت هم تحت تاثیر ایشان قرار داشتند.

ذاکرگفت: رئیس دولت دوازدهم گرچه بر تاسیس وزارت بازرگانی تاکید داشت اما در شرایطی که وزرای ایشان اجازه ملاقاتشان را نداشتند طبیعی بود که جان گرفتن وزارت بازرگانی کاری سخت بود.

وی بابیان اینکه در دولت گذشته دراوج تحریم ها قرار داشتیم و ساختار سازی جدید مشکلات را بیشتر می کرد تصریح کرد: این اقدام دردولت قبل منجر به سستی کارمندان و وزیرمی شد لذا مجلس یازدهم در آن دوران پای کار نیامد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت:در شرایط فعلی با توجه به فراهم شدن شرایط مطلوب، رئیس جمهور دولت سیزدهم  ومجلس یازدهم بر نظررئیس جمهور قبلی تاکید کردند و با تشکیل وزارت بازرگانی موافقت کردند.

وی در پاسخ به اینکه با چنین تصمیمی  بخش صنعت و وزیر مرتبط دچار مشکل خواهند شد افزود:بستری فراهم شده تا با سرعت دادن به کار صادرات و دقت لازم در این بخش اتفاقات خوبی رخ دهد.

ذاکرخاطر نشان کرد: بنده موافق تشکیل وازرت بازرگانی بودم و از آنجایی که  وزیرصنعت فردی قدرتمندی است  قطعا می تواند بخش معدن و صنعت را متحول کند.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما