لو رفتن رقم قرارداد جواد نکونام با استقلال

اقتصاد ۱۰۰- هر چند باشگاه استقلال در آخرین روز خردادماه در مراسمی از عقد قرارداد با جواد نکونام به عنوان سرمربی این تیم خبر داد، اما منابع خبری به ایسنا گفته‌اند که نکونام قرارداد رسمی با استقلال ندارد.

لو رفتن رقم قرارداد جواد نکونام با استقلال

 استقلال تهران تمرینات پیش فصل را در حالی آغاز کرد که نسبت به فصل گذشته تغییرات زیادی را شاهد بود. به دنبال جدایی ریکاردو ساپینتو پرتغالی، جواد نکونام پس از چند هفته به عنوان گزینه ایرانی هدایت استقلال را در دست گرفت.

جواد نکونام به عنوان گزینه مورد قبول هواداران با سید حجت کریمی به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه به توافق نهایی دست یافت و تمریناتش را آغاز کرد.

هنوز یک هفته از تمرینات استقلال نمی‌گذشت که حجت کریمی از سمتش استعفا کرد و علی خطیر به عنوان سرپرست مدیرعاملی جدید انتخاب شد. اما خطیر اکنون قبل از هر عمل دیگر یک ماموریت ویژه را باید در دستور کار خود قرار بدهد.

بر اساس اطلاعات رسیده به خبرنگار ایسنا، آنچه در مراسم معرفی نکونام امضا شده است پیش‌نویس قرارداد بوده و هنوز قراردادی رسمی بین دو طرف امضا نشده است.

منبع خبری ایسنا تایید می‌کند که تلاش باشگاه استقلال برای امضای قرارداد رسمی با جواد نکونام که مبلغ آن ۲۷ میلیارد تومان بود به دلیل مخالفت فردی خارج از باشگاه ناکام ماند، زیرا وی معتقد بود رقم قرارداد بالاست و حداکثر باید ۱۵ میلیارد تومان باشد.

اکنون باید منتظر ماند و دید که فرد خارج از باشگاه به علی خطیر به عنوان سرپرست جدید باشگاه اجازه می‌دهد این چالش را حل کند یا باید در روز‌های آینده منتظر خبر‌های دیگری از باشگاه استقلال و جواد نکونام باشیم.

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
  • محمد حامی نوبری ارسالی در

    اراعه چند پروژه مهم ک نیاز مبرم کشور است مثل کارآفرینی به کلیه جوانان کشور در سرار ایران فقط کسانیکه اینترنت وزبان انگلیسی خوب بدانند کافیست پروژه بعدی با مشارکت‌های مردمی آبادی روستاهای بدونه هیچ امکانات آب برق که از نور خورشید و ریشه درختان ۶۰ سال به بالا آب ۲۰ طبقه آپارتمان تامین میشود رشته تحصیلی من در منچستر محماری و شهرسازی و معماری داخلی از ده سال قبل انقلاب بخاطر اخراج شاه رفتم هم کار هم درس پدرم هم صاحب وبنیگذار شرکتهای مسافربری باربری بود ودر ۸ سال جنگ هر روز تعدادی زیادی اتوبوس در اختیار می‌گذاشت و بنا می‌گفت کار ما خدمات است نه سیاست در ضمن کار پدریم قسمت آژانسهای و آوردن وبردن توریست هتل و رستوران های زنجیره در حد جهانی بعهد من بود خلاصه در کنسولگری منچستر اداره‌کل هماهنگی مناطق وسازمانهاژی شهرداری تهران از حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی ارشاد معاونت فرهنگی وزارت علوم تحقیقات بصورت فی سبیل‌الله مشاوره مفید دادم حالا که زنم را بعلت تشخیص اشتباه کشتن میخواهم مشغول شوم تا دیوانه نشوم چون از عاشقان امام حسین علیه السلام هستیم

نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما