راهکار وزیر نیرو برای کاهش مبالغ قبض برق در سال 1402

رکنا اقتصادی: وزیر نیرو گفت: مردم می‌توانند با استفاده از کولرهای آبی که با استانداردهای جدید تولید و روانه بازار می‌شود، میزان مصرف و مبلغ قبض برق خود را به شدت کاهش دهند، زیرا مصرف این کولرهای جدید نسبت به کولرهای موجود ۵۰ درصد کمتر است.

راهکار وزیر نیرو برای کاهش مبالغ قبض برق در سال 1402

به گزارش رکنا، "علی‌اکبر محرابیان" گفت: مردم با استفاده از کولر‌های آبی استاندارد شاهد کاهش جدی مبلغ قبض برق خود خواهند بود، یعنی با استفاده از این کولرها می‌توانند مصارف خود را در سطح الگو رعایت کنند.

وزیر نیرو ادامه داد: قیمت برق در سطح رعایت الگوی مصرف هم بسیار ارزان قیمت است که خود این بهترین توجیه برای استفاده از این نوع کولرها است، زیرا به صورت طبیعی مصرف برق را به شدت کاهش می‌دهد.

وی افزود: در یک منزل مسکونی در تابستان عمده قیمت و مبلغ قبض برق مربوط به کارکرد کولر است که مصرف در این کولرهای جدید ۵۰ درصد کاهش می‌یابد و به تبع مبلغ قبض برق را شدیداً کاهش می‌دهد.

محرابیان افزود: مردم با استفاده از این نوع کولرها این امکان را خواهند داشت که در هر زمان دمای مناسب را بدون افزایش مصرف برق داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: کولرهای موجود در بازار این توانایی را ندارند و فقط می‌توانند در دو حالت تند و کُند عمل کنند، در حالی که کولرهای جدید به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که افراد می‌توانند بر اساس زمان، میزان دمای محیط را مشخص کنند.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما