اختصاصی اقتصاد 100/عضو کمیسیون اقتصادی

مدل فعلی یارانه سوخت،به بیعدالتی دامن زده +فیلم

اقتصاد100-عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد:یکی از مسایل مهمی که دولت چهاردهم باید پیگیر آن باشد کنترل تورمی است که از سال 97 بطور مستمر شروع شده شده و هنوز باقی مانده است.

مدل فعلی یارانه سوخت،به بیعدالتی دامن زده +فیلم

میثم ظهوریان نماینده مشهد و کلات در خصوص اقدامات اساسی دولت چهاردهم  گفت: رشد اقتصادی خوبی در 3 سال اخیر اتفاق افتاده اما متغیر تورم همچنان وجود دارد لذا دولت باید سیاستهایی را برای کنترل تورم پیش بگیرد که ضد تولید نباشد.

وی افزود:مدیریت انرژی و اختصاص یارانه این حوزه به اقشار جامعه مساله جدی است ،مدل موجود به بی عدالتی دامن زده ، البته باید باز توزیع یارانه انرژی باید به شکلی باشد تا شوک قیمتی به مردم وارد نکند و منجر به تورم نشود.

عضو کمیسیون اقتصادی درادامه مساله مهم دیگر دولت چهاردهم را توجه به بخش مسکن عنوان کرد و در مورد برخورد با مساله تحریم ها یادآور شد:مواجهه با تحریم ها 3 راهکار دور زدن ،رفع و بی اثر کردن آنرا به دنبال دارد البته اولویت اصلی کاهش اثرات تحریمی و کاهش وابستگی به دلار است .

وی در خصوص میزان همکاری مجلس با دولت چهاردم گفت: تعامل با دولت می تواند در رای دادن به گزینه های شایسته و یا رای ندادن به افرادی باشد که شاخص های لازم را ندارند.

میثم ظهوریان نماینده مشهد و کلات وعضوکمیسیون اقتصادی در گفتگویی تصویری توضیحاتی داده که می بیند.



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما