اختصاصی اقتصاد 100/عضو کمیسیون اقتصادی مجلس

گزینش نادرست مدیران ارشد اقتصادی مشکلات امروز را ایجاد کرده

اقتصاد 100-عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد:اگر امروز درگیر مشکلات اقتصادی شدیم برای این است که مدیران ارشد اقتصادی خوبی را گزینش نکردیم.

گزینش نادرست مدیران ارشد اقتصادی مشکلات امروز را ایجاد کرده

هادی محمدپور نماینده گناباد درمجلس دوازدهم گفت:اصلاحات اقتصادی دولت چهاردهم بر اساس سیاست های کلی نظام وبرنامه هفتم توسعه مشخص شده و قطعا در این اصلاحات، مفسدان اقتصادی که از رانت کشور برای جیب خودشان تلاش می کنند متضرر خواهند شد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص همکاری مجلس با دولت گفت:امروز اولویت اصلی نظام مسایل معیشتی، اقتصادی و فرهنگی است،در کمیسیون اقتصادی مجلس نیز نگاه بر حمایت از دولت است تا بتواند بهره های بانکی را کنترل کرده و اجازه ندهد ناترازی ارزی داشته باشیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد:یکسان کردن نرخ ارز و دلار در کشور از سیاست های مهمی است که دولت چهاردهم باید آنرا پیگیری کند.

وی تصریح کرد:از آقای دکتر پزشکیان انتظار می رود همسو با مجلس ،سیاست های کلی نظام و رهبری همچنین برنامه هفتم توسعه،افرادی را به عنوان وزیر معرفی کند که بتوانند رای اعتماد بالایی را گرفته و گشایش اقتصادی برای کشور رقم بزنند.

محمدپور خاطر نشان کرد: گسترش روبط با دنیا به خصوص کشورهای مسلمان همسایه تقویت و ادامه یابد.همچنین تلاش شود تا توازن علمی و پایه ای برای بحث رقابت در داخل و خارج ایجاد شود.

وی درپاسخ به اینکه با توجه به اختلاف سیاسی مجلس با دولت ، همزمان با بیانات رهبری تا چه اندازه شاهد تعامل دو قوه خواهیم بود گفت:اختلاف سلیقه وجود دارد ولی نباید دلیلی برای شکل گیری تقابل بوده و خدای ناکرده باعث تنش در مجلس شود.

نماینده گناباد تصریح کرد:دولت نیازمند مجلس است و مجلس نیز برای نظارت بر امور اجرایی احتیاج  به دولت دارد ،هدف قوا خدمت به نظام و مردم است بنابراین احساس می کنم مجلس دوازدهم همسو با سیاستهای آقای پزشکیان طبق تاکیدات مقام معظم رهبری، کمک خواهد کرد تا هر چه سریعتر مردان عمل دولت در صحنه حضور پیدا کنند.     

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما