به دلیل گرمای بی‌سابقه، ادارات در این استان‌ها فردا (۴ مرداد) تعطیل خواهند بود

اقتصاد ۱۰۰- به دلیل افزایش بی‌سابقه دمای هوا و برای کنترل مصرف انرژی ادارات برخی استان‌ها پنجشنبه تعطیل می‌شود.

به دلیل گرمای بی‌سابقه، ادارات در این استان‌ها فردا (۴ مرداد) تعطیل خواهند بود

استاندار سیستان وبلوچستان از تعطیل شدن ادارات این استان در روز پنجشنبه خبر داد.

محمد کرمی افزود: با توجه به تداوم گرمای هوا و به منظور حفظ پایداری شبکه برق، تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و سازمان‌های استان روز پنج شنبه، ۴ مرداد ماه ۱۴۰۳ تعطیل خواهند بود.

وی ادامه داد: بر این اساس، ساعت کاری تمامی دستگاه‌های اجرایی، نهادها، دانشگاه‌ها و بانک‌های استان در فردا، چهارشنبه مورخ سه مرداد ماه نیز دو ساعت کاهش می‌یابد.

وی اضافه کرد: ساعت کاری ادارات فردا چهارشنبه سوم مردادماه، با احتساب دو ساعت تعجیل در خروج، از ساعت ۶ صبح تا ۱۱ ظهر و انجام امور اداری به صورت دورکاری خواهد بود.

ادارات استان اصفهان پنجشنبه تعطیل است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: باتوجه به ورود توده هوای گرم کم سابقه و نیز افزایش غلظت آلاینده‌های جوی ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان پنجشنبه چهارم مرداد تعطیل شد.

وی افزود: دستگاه‌های خدمات‌رسان، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شبانه روزی استان در این ایام خدمت رسانی خواهند داشت.

تهران از ساعت 11 تعطیل شد

در حالی که استانداری تهران پیش از این اعلام کرده بود فردا ادارات استان تهران تعطیل است، در اطلاعیه جدید استانداری، ادارات تهران روز پنج‌شنبه از ساعت ۱۱ تعطیل اعلام شدند.

مدیر کل روابط عمومی استانداری تهران اعلام کرد: درپی افزایش دما ادارات استان تهران امروز ۳ مرداد از ساعت ۱۲ و فردا ۴ مرداد از ساعت ۱۱ تعطیل است.

کاهش ساعت کاری ادارات گلستان و تبریز

با توجه به گرمای هوا و ضرورت صرفه‌جویی در مصرف برق، ساعات کاری دستگاه‌های اجرایی استان گلستان و آذربایجان شرقی در روز‌های امروز و فردا تا ساعت ۱۱ تعیین شده است.
 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما