اختصاصی اقتصاد 100/

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن: بسیاری از شرکتهای دولتی زیان ده هستند؛ دولت باید واگذار کند

اقتصاد 100-نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن تاکید کرد:مهمترین اقدام دولت چهاردهم ،تلاش برای بهتر شدن معیشت ، جهت دهی منابع بانکی به سمت تولید و اشتغال،جلوگیری از خام فروشی واجرای اصل 44 قانون اساسی باشد.

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن: بسیاری از شرکتهای دولتی زیان ده هستند؛ دولت باید واگذار کند

سید جواد حسینی کیا نماینده سنقر گفت: دولت باید تا جایی که امکان دارد دست خود را از اقتصاد بیرون بیاورد و در راستای اجرای اصل 44 قانون اساسی تلاش کند.

وی افزود: سهم دولت در خودروسازی های کشور 6ونیم درصد است در حالی می تواند آنرا به بخش خصوصی واگذار کند و به سیاست گذاری بپردازد و هر جا شاهد اجحاف حق مشتری بود تعرفه خودروهای وارداتی را صفر کند اما در راستای حمایت از تولید داخلی نیز تلاش نماید.

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن تصریح کرد: بسیاری از شرکت های دولتی زیان دهی فراوانی دارند لذا واگذاری آنها می تواند از اولویت های دولت چهاردهم باشد.

وی از دیگر اصلاحات اقتصادی دولت را جهت دهی منابع بانکی به سمت تولید و اشتغال عنوان کرد وگفت: تکمیل زنجیره فولاد و پتروشیمی ها و دیگر صنایع می تواند کشور را از خام فروشی خارج کند.

این نماینده اصولگرای مجلس در مورد جهت گیری سیاسی متفاوت مجلس ودولت تصریح کرد:همه بر  داشتن وحدت همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند تاکید داریم.

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما