عزتی پاسخ داد: چرا کاندیداها وعده‌های عجیب اقتصادی می‌دهند؟

عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس گفت: برخی کاندیداها با وعده‌هایشان به نوعی بی‌اعتباری فضای علمی و کارشناسی را نشان می‌دهند.

عزتی پاسخ داد: چرا کاندیداها وعده‌های عجیب اقتصادی می‌دهند؟

 مرتضی عزتی در گفتگو با اقتصاد 100 با اشاره به وعده‌های عجیبی که در این دوره مطرح شد، گفت: یکی قول طلا به جای یارانه می‌دهد و یکی قول دو برابر کردن حقوق و دیگری از وام میلیاردی صحبت می‌کند ، آن هم به صورت قرض‌الحسنه اما کسی در این میان نمی‌گوید چرا این وعده‌ها را می‌دهید؟ چرا حرف غیرکارشناسی می‌زنید؟

او گفت: این وعده‌های معطوف به معیشت واقعا نگران کننده هستند، کسی درباره ارتقای فرهنگ و رفاه حرف نمی‌زند. از موجودیت طبقه‌ی متوسط دفاع نمی‌کند. دلیل این اتفاق هم این است که آن‌ها روی طبقات پایین درآمدی حساب باز می‌کنند.

عزتی در توضیح این مطلب افزود: عمده مردم ما فقیر شده‌اند. در شرایط فعلی تقریبا نیمی از مردم، یعنی بالاتر از پنجاه درصد مردم ایران در طبقه‌ی پایین درآمدی قرار دارند پس در نتیجه کاندیداها تلاش دارند با وعده‌های رنگارنگ و بزرگ آنها را پای صندوق رای بیاورند.  در ضمن باید توجه داشت جامعه متوسط هم اگر آگاهی لازم را نداشته باشند از وعده های مالی بدشان نمی‌آید و طعمه منافع کوتاه مدت می‌شوند.

وی ادامه داد: متاسفم که هیچ کس نیست از این کاندیداها بازخواست کند که چرا این مطالب بعضا بی اعتبار را جهت منفعت کوتاه مدتشان مطرح می‌کنند.

 

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما