پورمحمدی: با ساختار معیوب اداری همه چیز زمین‌گیر خواهد شد

اقتصاد ۱۰۰- مصطفی پورمحمدی: گفتم که دماسنج رشد تولید، بازار بورس و بازار سرمایه است؛ هر حرف دیگری هم شعار و اطلاعات ناقص است.

پورمحمدی: با ساختار معیوب اداری همه چیز زمین‌گیر خواهد شد




مردم! اگر شما بالاترین درآمد نفتی را داشته باشید و بهترین برنامه را برنامه نویسان بنویسند و بهترین مدیران در خدمت شما باشند، با ساختار معیوب اداری همه چیز زمین گیر خواهد شد.

یکی از مهمترین گرفتاریهای تاریخ اخیر ما مسئله نظام اداری و بروکراسی معیوب است و شبه مدرنی که از بیرون آمده است. مدیران ارشد ما به این قصه توجه ندارند و علتش این است که ناآگاهند.

علم الیقین دارم در حوزه نظام اداری؛ ۴۵ سال در بخشهای مختلف این نظام اداری بوده‌ام

دولت الکترونیک امروز مشکل گشاست

دولت الکترونیک امروز مشکل گشاست. اما توجه کنیم نه دولت ظاهری و صوری که کامپیوتر جلویمان باشد و دفاتر خدمات الکترونیک! دولت الکترونیک یعنی شما به هیچ دفتر دولتی مراجعه نکنید و هیچ کاغذی ننویسید و منتظر نمانید و هزینه زیادی صرف نکنید.

دولت الکترونیک دولتی است که بدون این دنگ و فنگها است که درست کردیم و ظاهری را بزک کردیم و نه گزارشگیری می‌کنیم و نه شفافیت دارد و ..

با این نظام اداری فعلی ره به جایی نخواهیم برد

با این نظام اداری فعلی ره به جایی نخواهیم برد. من به مدیران احترام میگذارم؛ بسیاری مومن و متعهد و وفادار و سخت کوشند ولی وظیفه مدیر عالی کشور است که ساختار نظام اداری کشور را اصلاح کند.

داشبوردهای الکترونیک به راحتی می تواند در اختیار مردم و در خانه‌هایشان باشد.

 

وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

به نظر شما با توجه به نتیجه آرا، مشارکت در مرحله دوم انتخابات چه تفاوتی با مرحله اول دارد؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما