قالیباف: ریشه فساد چای دبش ناکارآمدی است

محمدباقر قالیباف: دیشب که رفتم با خودم فکر میکردم آن بحثها که شد، حالا فردا یعنی امروز (روز عید) چه بگویم؟ همه نکاتی که قبلا گفتم و امروز می گویم و عزیزانمان می گویند، همه موضوعاتی است که در دو سه دهه گذشته گفتیم و دنبال کردیم و باید حل می کردیم و امروز میخواهیم حل کنیم.

قالیباف: ریشه فساد چای دبش ناکارآمدی است



میخواهم برگردم به این ریشه که چرا موضوعات حل نشده باقی مانده است؟ اول باید دقت کنیم در نقشه دشمن حرکت نکنیم. دشمن حتماً آرامش و آسایش را برای ملت ما نمیخواهد و دنبال پریشان سازی ملت است؛ نباید ملت را پریشان تر کنیم.

دشمن نمیخواهد افق روشن از ایران عزیز ما در ذهن مردم ما ساخته شود؛ ما با حرکت خود و بیانات خودمان و تصمیمات خودمان و نوع رفتار خودمان به این موضوع توجه کنیم. خدائی نکرده نقشه دشمن را تکمیل نکنیم.

امروز مردم درگیر اجاره‌نشینی و معیشت هستند

مردم امروز دغدغه اجاره خانه دارند؛ در تحصیلات مشکل دارند، در معیشت وضعشان آنگونه است. خب ما باید آرامش ایجاد کنیم. نه معلم اخلاقم و نه اینجا درست اخلاق است؛ ولی یک بحث داریم که ما تنش درست نکنیم؛ گشایش درست کنیم. اگر بناست بحث هم بکنیم دعوای ما و چالش ما سر رسیدگی به درد مردم باشد.

اگر این نباشد هفته آینده در چنین روزهایی هرکدام از ما توفیق خدمت داشته باشیم باید برای حقوق و کسر بودجه و ارز تصمیم بگیریم. اینجا قدرت اجماع سازی و همراهی و مدیریت می خواهد.

 

وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

به نظر شما با توجه به نتیجه آرا، مشارکت در مرحله دوم انتخابات چه تفاوتی با مرحله اول دارد؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما