احمدی نژاد و رئیسی چه کارنامه‌ای در ساخت مسکن دارند؟

نوبخت با اشاره به برخی اعداد و ارقام در دولت های احمدی و نژاد و رئیسی بیان کرد: مطلع باشید که 1 میلیون و 287 هزار مسکن مهر در دولت یازدهم و دوازدهم از تعهداتی که از دولت قبل باقی مانده بود مسکن ساخته و تحویل شد.

 احمدی نژاد و رئیسی چه کارنامه‌ای در ساخت مسکن دارند؟

به گزارش اقتصاد 100، محمدباقر نوبخت دبیر کل حزب اعتدال و توسعه در نشست خبری که صبح امروز شنبه 29 اردیبهشت برگزار شد، در پاسخ به سوالی درباره بی اعتنایی دولت روحانی به موضوع مسکن مهر گفت: آقای رئیسی در جلسه شورای اداری استان مازندران گفت که در آغاز دولت سیزدهم 240 هزار تعهد برای مسکن مهر وجود داشت، از آنجایی که ایشان متعهد است که دولت‌های قبل هم اگر تعهدی کرده‌اند باید انجام دهد این را انجام داده و 140 هزار مسکن رو طی این سه سال تحویل دادند و 100 هزار مسکن باقی مانده است.

او ادامه داد: در دولت احمدی نژاد 2 میلیون و 200 هزار مسکن مهر تعهد برای ساخت داده شد و در دولت او 689919 واحد مسکن مهر تا سال 92 تحویل داده شد که رقم 1 میلیون و 510 هزار مسکن باقی ماند. مطلع باشید که 1 میلیون و 287 هزار مسکن مهر در دولت یازدهم و دوازدهم از تعهداتی که از دولت قبل باقی ماند مسکن ساخته و تحویل شد.

نوبخت در ادامه گفت:تفاضل این ارقام می‌شود 223 هزار مسکن که آقای رئیس جمهور آن را رُند کرده و گفت 240 هزار مسکن. پس بر خلاف چیزی که معتقدید، اصل مسکن مهر یعنی تعداد 1 میلیون 287 هزار مسکن فقط در دولت‌های یازدهم و دوازدهم ساخته و تحویل داده شد.این رقم را اضافه بکنید به 514 هزار و 226 واحد مسکن روستایی و همچنین ده‌ها مسکنی که درپی سیل و زلزله استان کرمانشاه توسط دولت یازدهم و دوازدهم ساخته شد.

همچنین 120 هزار مسکن محرومان هم از سال 97 با کمک بنیاد مسکن ساخته و 74 هزار و 122 واحد مسکن به ممدجویان کمیته امداد و بهزیستی تحویل شد. بپرسید چه تعداد از واحدهای مسکن محرومان که کار بی بدیلی در دولت دوازدهم بود در دولت سیزدهم تکمیل شد؟ 

 

 

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما