اختصاصی اقتصاد 100

نماینده مجلس: روی کاغذ همه چیز خوب است ؛ برای همدیگر هم کف می زنیم اما واقعیت زندگی مردم چیز دیگری است

اقتصاد 100-عضوکمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه رئیس جمهور کارنامه خوبی از عملکرد دولت ارائه می کند گفت: همه روی کاغذ برای هم کف می زنیم و به به وچه چه می کنیم اما درعمل شاهدیم که دخل وخرج مردم با هم نمی خواند.

نماینده مجلس: روی کاغذ همه چیز خوب است ؛ برای همدیگر هم کف می زنیم اما واقعیت زندگی مردم چیز دیگری است

علی رضایی نماینده کنگاور در مجلس یازدهم افزود: ما با دولت مشکلی نداریم و خیلی هم ارادت داریم، و رهبری هم از ایشان قدرانی کردند اما فرمودند واقعیت‌های تلخ و شیرین اقتصادی وجود دارد که بخش تلخ آن مربوط به گرانی‌ها و بی‌ثباتی بازار است.

وی با تاکید بر اینکه گرانی کالا و خدمات منجر شده دخل وخرج مردم همخوانی نداشته باشد تصریح کرد:نمی توانیم تعارف کنیم و بگویم همه چیز خوب است چون همه چیز خوب نیست.

عضو کمیسیون اقتصادی در مورد تغییرات در کابینه دولت گفت: وقتی در موردعملکرد تیم اقتصادی دولت صحبت می کنیم منظور تنها وزیر اقتصاد نیست بلکه شامل معاون اول رئیس جمهور،معاون اقتصادی ریاست جمهوری و دیگر وزرا که در گیر بخش اقتصاد هستند می شود.بنابراین دستگاههای دیگری نیز برای بهبود شرایط اقتصادی دخیل هستند که یکی از آنها وزارت صمت است.

وی بالا رفتن قیمت دلار تا 65 هزار تومان را باور ناپذیر دانست وخاطر نشان کرد: بالارفتن ارز برای دانشجویان ، بیماران و کسانی که مواد اولیه محصولاتشان با ارز تامین می شود مشکلاتی ایجاد کرده بنابراین دولت باید کاری کند و نباید صبوری مردم را نادیده بگیرد.

عضو کمیسیون اقتصادی گفت: دیپلماسی خارجی و توسعه روابط ایران با کشورها بسیار خوب است ولی نمی دانم چرا ناکارآمدی اقتصادی باعث می شود همه چیز تحت شعاع قرار گیرد.



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما