اختصاصی اقتصاد 100/عضو هیات رئیسه فراکسیون زنان

نماینده بروجرد: وزیر کار ضعیف است و نباید از مسئولیت فرار کند

اقتصاد 100-عضو هیات رئیسه فراکسیون زنان مجلس با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم گفت: فقر با بیکاری تشکیل فلاکت و بدبختی می دهد و به دنبال آن منجر به طلاق ،اعتیاد و سرقت می شود.

نماینده بروجرد: وزیر کار ضعیف است و نباید از مسئولیت فرار کند

فاطمه مقصودی نماینده دوره یازدهم بروجرد و منتخب دوره دوازدهم افزود:دولت باید در مسایل اقتصادی و معیشتی مردم ورود جدی داشته باشد چون نمی توانیم روی مسایل مهم چشم ببندیم.   

عضو هیات رئیسه کمیسیون امور داخلی و شوراها مجلس گفت:زنان بد سرپرست و بی سرپرست زیادی در جامعه حضور دارند که نهاد های حمایتی، توانایی رسیدگی به این حجم افراد را ندارند لذا تنها راه افزایش اشتغال برای آنان است.

وی با تاکید بر اینکه زنان بد سرپرست و بی سرپرست دارای فرزند هستند تصریح کرد: مشکلات ، باعث شده فرزندان آنان در جامعه و مدرسه ایجاد مشکل کنند.

نماینده بروجرد گفت:در یکی از شهرهای ما شهرداری بدون اینکه فکری به حال دست فروشان داشته باشد آنها را جمع  کرده و با پاک کردن صورت مساله باعث شده همه آنها شوتی شوند.

وی با تاکید بر اینکه در بخش اشتغال زایی برای جامعه ضعیف عمل شده تصریح کرد:وزیر کاردولت ، ضعیف و منفعل عمل کرده ونباید از مسئولیت خود فرار کند.  

این منتخب دوره دوازدهم مجلس خواستار تغییر رویکرد در سیستم اشتغال زایی کشور شد و در مورد رویکرد مجلس آینده گفت:بحث اقتصاد و معیشت یکی از برنامه های اساسی مجلس دوازدهم خواهد بود و با قدرت تمام آنرا پیش خواهیم گرفت،مجلس در صدد کمک به دولت  است به شرط اینکه دولت نیز خواهان این کمک باشد ، خانه ملت بازوی دولت برای رفع مشکلات مردم است.

مقصودی افزود: مسایل اجتماعی که ریشه آن در بیکاری است را باید شناخت و آنرا حل کرد اینکه بخواهیم عبوری ماله ای روی آن بکشیم نمی شود.

وی تصریح کرد:مجلس دوازدهم  و دولت باید همفکر باشند و دست به دست هم مشکلات را حل کنند وگرنه همه مدیون خداو پیغمبر خواهیم بود.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

در شرایط فعلی کدام بازار را برای سرمایه گذاری مناسب تر و کم ریسک تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما