چرا احمدی نژاد می گفت مدیر پرداخت یارانه نقدی، امام زمان است؟

13سال پیش که احمدی نژاد، پرداخت یارانه نقدی را آغاز کرد، آن را به امام زمان(عج) منتسب کرد.

چرا احمدی نژاد می گفت مدیر  پرداخت یارانه نقدی، امام زمان است؟

او در 15 دی ماه 1389 در جمع گروهی از نخبگان سمنان  هدفمند کردن یارانه‌ها را یک طرح موفق خواند و گفت:  در این 20 روزی که از اجرای هدفمند کردن یارانه‌ها می‌گذرد صمیمیت‌ها، احترام‌ها و دلسوزی‌ها بیشتر شده است و این آثار عدالت است و برای بنده یقین است که معنویت در کشور افزایش یافته است.

آنگونه که خبرگزاری فارس در آن مقطع گزارش داد،وی خاطرنشان کرد: یکی از دلایل موفقیت اجرای هدفمند کردن یارانه‌ها این است که خادمان ملت وقت گذاشتند و روی آن کار کردند به نحوی که الان نیز هر شب ستاد مسئولین ارشد برگزار می‌شود و در آن ستاد جزئی‌ترین مسائل مورد بررسی قرار می‌گیرد.

احمدی نژاد با اشاره به اینکه دلیل دیگر اجرای موفقیت‌آمیز هدفمند کردن یارانه‌ها این است که این طرح به اصل عدالت برمی‌گردد اظهار داشت: برای بنده یقینی است که طرح اجرای هدفمند کردن یارانه‌ها را مولای ما حضرت ولی عصر حضرت (عج) مدیریت و هدایت کرده و می‌کنند.

احمدی‌نژاد همچنین با اشاره به دیدار خود با مقام معظم رهبری قبل از اجرای هدفمند کردن یارانه‌ها گفت: وقتی خدمت مقام معظم رهبری رسیدم ایشان فرمودند به مردم بگویید این پول پول امام زمان است.

انتساب جمله اخیر به رهبرانقلاب هیچگاه تایید نشد و به نظر می رسد از جمله ادعاهایی است که نظیر آن بارها تکرار شده بدون آنکه برای آن سندی ارائه شده باشد.

مشهور است که احمدی نژاد،گاهی عقاید خود را به نقل از دیگران یا در برداشت از سخنان آنها پنهان می کرد.

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما