خبر مهم برای یارانه بگیران / مهلت دریافت عیدی ۲۲ بهمن تمام شد؟

اقتصاد ۱۰۰- مجید ظفری پور با اشاره به عیدی ۲۲ بهمن گفت: طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی باهدف حمایت مضاعف از سبد غذایی خانوار یارانه بگیر اجرا شد و افرادی که تمایل دارند از مزایای این طرح استفاده کنند، تا اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ فرصت دارند.

خبر مهم برای یارانه بگیران /  مهلت دریافت عیدی ۲۲ بهمن تمام شد؟

وی با بیان اینکه استفاده از یارانه کالابرگ الکترونیکی تا پایان هرماه امکانپذیر است، افزود: استفاده از یارانه برای خرید کالا‌های اساسی سلیقه‌ای است و اجباری وجود ندارد.

به نقل از صداوسیما ظفری پور با اشاره به اینکه فقط ۷ دهک اول جامعه می‌توانند از طرح کالابرگ الکترونیکی استفاده کنند، ادامه داد: اگر فرد یارانه بگیر تمایل داشته باشد یک ماه از این طرح استفاده کنند و ماه‌های دیگر یارانه خود را به صورت نقدی استفاده کند، خللی در دریافت یارانه به وجود نمی‌آید و سبب قطع یارانه نقدی نمی‌شود.

به گفته مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان؛ در این طرح خانوار‌های یارانه بگیر تا دهک ۷ می‌توانند کالا‌هایی شامل؛ شیر کم چرب بطری، پنیر یو اف، ماست کم چرب، تخم مرغ، گوشت مرغ، روغن مایع، ماکارونی، برنج، قند و شکر، حبوبات و گوشت منجمد گوساله را در طرح فجرانه خریداری کنند.

گفتنی است؛ در طرح فجرانه ، همه خانوار یارانه بگیر دهک‌های اول تا هفتم به ازای هر نفر ۲۲۰ هزار تومان اعتبار خرید ۱۱ قلم کالابرگی دریافت می‌کنند.

 



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما