کمک ژاپن به کشورهای در حال توسعه جهت مقابله با تغییرات اقلیمی

اقتصاد100- ژاپن در بیست و هفتمین اجلاس تغییرات آب و هوایی (COP27) اعلام کرد که در نظر دارد برای کمک به کشورهای درحال توسعه جهت مقابله با «زیان و آسیب» ناشی از تغییرات اقلیمی‌ بودجه اختصاص دهد.

کمک ژاپن به کشورهای در حال توسعه جهت مقابله با تغییرات اقلیمی

به گزارش گروه اقتصاد کلان و انرژی اقتصاد100، آکیهیرو نیشیمورا، وزیر محیط زیست ژاپن، در سخنرانی خود در نشست سطح وزیران اجلاس تغییرات آب و هوایی در شرم الشیخ مصر این ایده را مطرح کرد. او گفت: «ژاپن مکررا خطر طوفان و دیگر بلایای طبیعی» را تجربه کرده است و لزوم حمایت بیشتر برای مقابله با زیان و آسیب که برای کشورهای درحال توسعه اهمیت زیادی دارد را درک می‌کند.» او یک بسته کمکی را معرفی کرد که شامل یک ابتکار عمل برای ارتقا و ترویج توسعه سامانه‌های هشدار زودهنگام در منطقه آسیا-اقیانوس آرام است.

او گفت ژاپن در نظر دارد اولین کمک خود به یک صندوق که توسط بانک جهانی اداره می‌شود را ارئه دهد که هدفش تقویت مقاومت کشورهای آسیب پذیر در برابر شوک‌های بلایا و تغییرات آب و هوایی است. بعضی از کشورهای توسعه یافته آمادگی خود برای ارائه کمک را ابراز داشته اند. اولاف شولتس، صدراعظم آلمان، متعهد شد تا ۱۷۰ میلیون یورو یا حدود ۱۷۶ میلیون دلار برای کمک به کشورهایی که دچار تلفات و زیان‌های شدید ناشی از تغییرات آب و هوایی شده اند تامین کند.

 در عین حال کشورهای درحال توسعه خواهان ایجاد یک صندوق اختصاصی برای آسیب و زیان شده اند. کشورهای توسعه یافته در مورد تاسیس این صندوق موضع محتاطانه‌ای در پیش گرفته اند.

پایان پیام

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما