چشم امید آمریکا به نفت هند است

اقتصاد100- رسانه ها روز سه شنبه گزارش دادند جنت یلن وزیر خزانه داری آمریکا، پیش از سفر هفته جاری به هند گفته بود که هند از اعمال محدودیت بر قیمت نفت روسیه سود خواهد برد و ایالات متحده امیدوار است که هند از آن استفاده کند.

چشم امید آمریکا به نفت هند است

به گزارش گروه اقتصاد کلان و انرژی اقتصاد100 به نقل از رویترز، هدف ایالات متحده و متحدانش در گروه 7 این است که پس از حمله روسیه به اوکراین از سود بردن روسیه از نفت جلوگیری کنند و در عین حال اطمینان حاصل کنند که بیشتر نفت این کشور به بازارهای جهانی جریان می یابد.

کشورهای گروه 7 قصد دارند قیمت محموله های نفتی دریایی را از 5 دسامبر محدود نمایند و محدودیت دوم فرآورده های نفتی را از 5 فوریه اعمال خواهند کرد.

هند، سومین واردکننده بزرگ نفت جهان و متحد سنتی روسیه، به صراحت آنچه را که روسیه «عملیات نظامی ویژه» خود در اوکراین می نامد، محکوم نکرده است.

جنت یلن روز جمعه برای شرکت در «نشست مشارکت اقتصادی و مالی ایالات متحده و هند» به هند سفر خواهد کرد. وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد که قرار است او با نیرمالا سیتارامان، وزیر دارایی هند، درباره تصدی ریاست هند در گروه 20 گفتگو کند.

او سپس روز شنبه به جزیره بالی اندونزی برای نشست مشترک وزرای دارایی و بهداشت گروه 20 سفر خواهد کرد، پیش از پیوستن به رئیس جمهور جو بایدن در نشست گروه 20 در 15 و 16 نوامبر که در آنجا برگزار خواهد شد.

پایان پیام

 



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما