ژاپن برای حفظ ارزش پولش چه می کند؟

اقتصاد100- هاروهیکو کورودا، رئیس بانک مرکزی ژاپن، روز جمعه با آزمون کلیدی دیگری در دوره یک دهه ریاست خود روبرو می شود، زیرا تلاش می کند تا به نرخ های پایین پایبند باشد بدون اینکه باعث کاهش ارزش ین شود که باعث مداخله در بازار ارز پس از جلسه ماه گذشته شده بود.

ژاپن برای حفظ ارزش پولش چه می کند؟

به گزارش گروه اقتصاد کلان و انرژی اقتصاد100 به نقل از بلومبرگ، به گفته همه 49 اقتصاددانی که بلومبرگ مورد بررسی قرار داد، کورودا و اعضای هیئت مدیره او آخرین نرخ بهره منفی باقیمانده جهان را در میان بانک های مرکزی بزرگ در پایان یک نشست دو روزه حفظ خواهند کرد. بانک مرکزی همچنین سقف 0.25 درصدی خود را برای بدهی های 10 ساله دولت و خرید دارایی های خود حفظ خواهد کرد.

نوسانات اخیر ارز، ناظران بانک مرکزی زاپن را برای هر گونه غافلگیری، به ویژه پس از تشدید مداخله آشکار دولت در بازارها برای مقابله با حرکات سریع، آماده خواهد کرد.

نخست وزیر فومیو کیشیدا حمایت خود را از همکاری با بانک مرکزی اعلام کرده است. این امر شامل مهار نوسانات ین توسط وزارت دارایی و ارائه حمایت برای کاهش قیمت‌های فزاینده می‌شود، در حالی که بانک مرکزی تورم ثابتی را دنبال می‌کند که با افزایش دستمزدها حمایت می‌شود تا رشد اقتصادی بیشتر را تقویت کند.

کورودا در نهایت نمی تواند نحوه تفسیر بازیگران بازار از اظهارات خود را کنترل کند، اما باید تعادل دقیقی بین تاکید بر نیاز به تداوم کاهش و خطر تضعیف بیشتر ین ایجاد کند. هر سخن یا اقدام بی دقتی از سوی کورودا می تواند اجماع با دولت را تحت فشار قرار دهد.

بانک مرکزی ژاپن همچنین پیش بینی های اقتصادی فصلی را منتشر خواهد کرد. به گفته افرادی که با این موضوع آشنا هستند، در حالی که پیش‌بینی‌های تورم آن احتمالا برای سال مالی امسال و سال آینده تجدید نظر خواهد شد، اما نشان‌دهنده این نیست که رشد قیمت پایدار 2 درصد پابرجا بماند.

پایان پیام

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما