نقشه بن سلمان برای جذب 40 میلیارد سرمایه گذار خارجی

اقتصاد100- عربستان سعودی 10 میلیارد ریال (2.7 میلیارد دلار) را جهت ایجاد انگیزه برای شرکت های تامین جهانی برای سرمایه‌گذاری در این کشور اختصاص داده است که بخشی از برنامه های توسعه اقتصاد به عنوان قطب شرکت های صنعتی است.

نقشه بن سلمان برای جذب 40 میلیارد سرمایه گذار خارجی

به گزارش گروه اقتصاد کلان و انرژی اقتصاد100 به نقل از بلومبرگ، محمد بن سلمان ولیعهد عربستان، این طرح ها را به عنوان بخشی از «ابتکار تاب آوری زنجیره تامین جهانی» عربستان سعودی در روز یکشنبه اعلام کرد که هدف آن جذب 40 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در این کشور است. هدف از این اقدام کمک به کشور برای رسیدن به هدف تبدیل شدن به یکی از 15 اقتصاد بزرگ جهان تا سال 2030 است.

بر اساس بیانیه رسانه دولتی سعودی، این ابتکار قصد دارد «از منابع، زیرساخت ها و موقعیت کشور برای ایجاد انعطاف پذیری بیشتر برای اقتصادها و شرکت ها در سراسر اروپا، آمریکا و آسیا استفاده کند و در عین حال موقعیت عربستان سعودی را در اقتصاد جهانی تقویت نماید.»

عربستان سعودی مجموعه ای از اهداف سرمایه‌گذاری را اعلام کرده است زیرا مایل است با توسعه صنایع جدید، اقتصاد خود را از وابستگی به فروش نفت دور کند. این کشور می خواهد خود را به عنوان یک مرکز منطقه ای برای حمل و نقل و لجستیک، زیرساخت های دیجیتال و منابع انرژی کم‌کربن از جمله انرژی خورشیدی و صادرات هیدروژن معرفی کند.

عربستان سعودی از طریق این طرح مربوط به زنجیره تامین، خواستار جذب سرمایه گذاری در زمینه هایی از جمله تولید فلزات سبز، دستگاه های تولید هیدروژن سبز و صنایع بازیافت پیشرفته  است.

پایان پیام

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما