مسدودسازی 7.95 میلیارد دلار دارایی روس ها توسط سوئیس

اقتصاد100- موسسه امور اقتصادی سوئیس (SECO) روز پنجشنبه اعلام کرد این کشور دارایی های روسیه به ارزش 7.5 میلیارد فرانک سوئیس (حدود 7.95 میلیارد دلار) را مسدود کرده است.

مسدودسازی 7.95 میلیارد دلار دارایی روس ها توسط سوئیس

به گزارش گروه اقتصاد کلان و انرژی اقتصاد100 به نقل از آژانس خبری روسیه (TASS)، در بیانیه این موسسه آمده است: «تا 3 ژوئن، دبیرخانه امور اقتصادی کشور از سپرده های موجود توسط اتباع و اشخاص حقیقی و حقوقی روسیه در روسیه به مبلغ 46.1 میلیارد فرانک سوئیس مطلع شده بود. تا 25 نوامبر کل این سپرده های مالی مسدود شده است. ارزش این دارایی ها به 7.5 میلیارد فرانک سوئیس می رسد، 15 ملک در 6 کانتون نیز مسدود شد‌ه‌اند.

SECO بر مسدود کردن سپرده های خارجی در سوئیس نظارت می‌نماید و به طور دوره ای آمار خود را به روز می‌کند. این واقعیت که دارایی های روسیه به ارزش 7.5 میلیارد فرانک سوئیس در سوئیس مسدود شده است، اولین بار توسط SECO در اوایل آوریل مطرح شده بود. در ماه جولای، سوئیس تصریح کرد که 6.7 میلیارد دلار و 15 ملک مسدود شده است.

به گفته این موسسه، «تا 25 نوامبر، 7.5 میلیارد فرانک سوئیس از دارایی های مالی و 15 ملک متعلق به اشخاص حقیقی، شرکت ها و نهادهای تحریم شده در سوئیس مسدود شده است.» این موسسه همچنین افزود: «28 گزارش در رابطه با اقدامات علیه بلاروس شامل 294 مورد روابط تجاری به ارزش کل 0.4 میلیارد فرانک سوئیس دریافت شد.»

SECO خاطرنشان کرد که «سطح دارایی های مسدود شده معیار مستقیمی برای چگونگی اجرای موثر تحریم ها نیست.»

اگرچه سوئیس عضو اتحادیه اروپا نیست و وضعیت بی طرفی دارد، اما از تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه روسیه حمایت کرد. دولت روسیه در ماه مارس فهرستی از کشورهای خارجی و مناطقی را که اقدامات غیردوستانه علیه روسیه، شرکت‌ها و شهروندان آن انجام می‌دهند منتشر کرد، و کنفدراسیون سوئیس در این لیست قرار دارد.

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما