هشدار به متقاضیان مسکن ملی | کدام متقاضیان حذف می‌شوند؟

اقتصاد ۱۰۰- مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند گفت: متقاضیان نهضت ملی مسکن در این شهر در صورت عدم واریز اقساط (آورده) در مهلت تعیین شده طبق مصوبه شورای مسکن تهران حذف خواهند شد.

هشدار به متقاضیان مسکن ملی | کدام متقاضیان حذف می‌شوند؟

آرش صیادی روز سه‌شنبه  افزود: بر اساس مصوبه شورای مسکن استان تهران آن دسته از م تقاضیان نهضت ملی مسکن پرند که تنها دو قسط از مبالغ اعلام شده را واریز نکنند، اخطار پیامکی واریز مبلغ ارسال خواهد شد و پس از آن نیز به متقاضی نسبت به واریز اقساط بعدی در مهلت تعیین شده اظهارنامه حذف ارسال می‌شود.

وی اضافه کرد: به منظور تامین منابع مالی احداث پروژه‌های نهضت ملی مسکن، متقاضیانی که پس از ارسال اظهارنامه نیز نسبت به واریز اقساط خود اقدام نکنند، از پروژه حذف و متقاضیان جدید جایگزین افراد بدحساب خواهد شد.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند ادامه داد: بر همین اساس تاکنون ۱۵۰ اظهارنامه برای متقاضیانی که آورده خود را پرداخت نکرده و پیش از این اخطارهای لازم را دریافت کرده بودند ارسال شده است.

صیادی با اشاره به آغاز ساخت ۳۲ هزار واحد نهضت ملی مسکن در پرند، تصریح کرد: برای تعداد ۳۲ هزار واحدی که تعیین زمین شده برای ۲۷ هزار واحد سازنده تعیین و عملیات اجرایی و ساخت آنها آغاز شده است و برای باقیمانده فرآیند انتخاب سازنده در حال انجام است.

 

منبع: ایرنا

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما