اختصاصی اقتصاد ۱۰۰ / نماینده مردم بجنورد

کمبود آرد روستاییان را هم نگران کرد / سهیمه آرد به جیره بندی کشیده؟!

اقتصاد 100 - نماینده مردم بجنورد تاکید کرد که جامعه روستایی کشور از کمبود آرد نگران است.

 کمبود آرد روستاییان را هم نگران کرد / سهیمه آرد به جیره بندی کشیده؟!

سیدمحمد پاکمهر نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، در مجلس در مورد مشکل توزیع آرد در برخی از شهرستان های کشور به اقتصاد 100 گفت:مهم ترین مشکل ،‌بحث اطلاع رسانی است برداشت من این است که بسیاری از نانوایی ها اطلاعات دقیقی راجع به مصرف آرد و دریافت سهیمه در حوزه جمعیتی خود ندارند.

وی افزود:در گفتگویی که با رییس سازمان غله کشور داشتم اعلام کردم که جامعه روستایی از کمبود آرد نگران و گلایه مند هستند . ایشان گفتند سیستمی را پیاده کردیم که بتوانیم نیاز واقعی مردم را در همه مناطق مشخص کنیم و ما هم کمبود آرد و نان را جایز نمی دانیم.

نایب رئیس اول کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نانواها می گویند سهمیه آرد آنها کم  شد تصریح کرد:‌ریاست سازمان غله گفتند براساس مصرف آرد ، به نانواها سهیمه داده می شود و مثال هایی را ارایه کردند.

 وی گفت: نانوایی به بنده گفت ،‌ به علت اینکه دو روز نانوایی تعطیل بوده ،‌ سهمیه آرد برای دو روز کم شد. برخی از نانوایی ها ،‌ نان را نقدی می فروشند  به همین دلیل سهمیه نان ،‌ایشان کم می شود . ما مشابه این موارد کم نداریم . به طور مثال با تعطیلی نانوایی ها ،‌تولید نان در آن  نانوایی کم می شود و سهمیه آرد به همان نسبت کاهش می یابد لذا با اطلاع رسانی درست و آموزش به نانوایی ها شاهد کاهش  مشکلات خواهیم بود.

پاکمهر خاطر نشان کرد: باید تلاش کنیم که کمبود نان در جوامع روستایی که قوت اصلی آنها است بهبود یابد و راه حل مرتفع شدن این کمبود، اطلاع رسانی درست و به هنگام است.

نماینده مردم بجنورد با تاکید بر اینکه مشکل باید در نشست های مشترک استانداری ها و فرمانداری ها با نانوایان مرتفع شود در خصوص مشکلات ایجاد شده برای مردم گفت:مجریان و خدمتگذاران نظام موظف به هماهنگی با یکدیگرهستند .دولت  نیز باید بر اساس مصرف، آرد ارایه کند. از آنجاییکه اطلاعات و داده ها به موقع به مراکز نمی رسد باعث شده سهمیه آرد برخی از نواحی کاهش یابد.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما