عضو هیات رئیسه اتاق اصناف تهران خبر داد

مترو رسما بازار شام می شود/ واحدهای صنفی در ایستگاه های مترو

اقتصاد 100- عضو هیات رئیسه اتاق اصناف تهران در توییتی نوشت: برای حمایت از واحدهای صنفی به شرکت بهره‌برداری مترو پیشنهاد دادیم، فضای مترو در اختیار واحدهای صنفی دارای پروانه قرار بگیرد.

مترو رسما بازار شام می شود/ واحدهای صنفی در ایستگاه های مترو

به گزارش سرویس کسب و کار سایت اقتصاد 100،  این روزها با اعمال محدودیت اینترنت برخی واحدهای صنفی که در فضای مجازی فعالیت داشتند دیگر به دلیل فیلترینگ امکان عرضه فروش کالا را ندارند.

از این رو دوباره فعالیت واحدهای صنفی به شیوه گذشته برگشته است. یعنی افراد برای فروش کالا یا باید از اپلیکیشن‌های ایرانی استفاده کنند یا در نهایت به فروش فیزیکی کالاها از محل واحدهای صنفی تن دهند.

در همین حال محمدرضا فرجی تهرانی، عضو هیات رئیسه اتاق اصناف تهران می‌گوید برای حمایت از واحدهای صنفی با شرکت بهره‌برداری مترو تهران رایزنی کردیم.

محمدرضا فرجی تهرانی، عضو هیات رئیسه اتاق اصناف تهران با اشاره به نشست چند جانبه میان اتاق اصناف و شرکت بهره‌برداری مترو به اقتصاد 100 گفت:  در این نشست در خصوص تعامل اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی تهران با مترو در راستای برگزاری نمایشگاه‌های صنفی، تبادل نظر شد.

او افزود: به منظور حمایت از واحد های صنفی دارای پروانه کسب و مصرف کنندگان، نمایندگان اصناف در قالب طرحی پیشنهاد دادند تا فضای تجاری مترو در اختیار آن دسته از افرادی قرار گیرد که پروانه کسب دارند.

فرجی تهرانی درباره جزئیات این طرح گفت: این طرح در مرحله اول برای صنوف دوچرخه، لوازم ورزشی و فناوران رایانه بررسی و اجرایی می‌شود.

عضو هیات رئیسه اتاق اصناف تهران تاکید کرد: اهمیت اجرای این طرح برای اصناف در ساماندهی کردن صنوف و صدور پروانه کسب برای واحدهای صنفی خواهد بود.

انتهای پیام/

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما