سئوال جدی رئیس اتحادیه دام سبک از دولت؛

هدف از اعلام نکردن کالابرگ برای گوشت قرمز چیست؟

اقتصاد 100 - دادرس رئیس اتحادیه دام سبک یکی از دلایل گرانی گوشت قرمز را عدم تخصیص کالابرگ یا همان کوپن به این کالا دانسته می پرسد چرا گوشت وارداتی مشمول یارانه هست ولی گوشت تولید داخل نیست؟

هدف از اعلام نکردن کالابرگ برای گوشت قرمز چیست؟

دادرس رئیس اتحادیه دام سبک با اشاره به عدم تخصیص کالابرگ الکترونیکی به گوشت قرمز گرم تولید داخل گفت: قیمت تمام‌شدت برای دام زنده به شدت بالا رفته است که این بر روی قیمت تمام‌شده موثر است.

وی افزود: از طرفی هزینه حمل و نقل در هفته‌های اخیر ۳۰ درصد بالا رفته که این بر ‌روی تمامی ابعاد کار تاثیر می‌گذارد. نکته دیگر این که بعد از حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی بخش ریادی از یارانه بخش کشاورزی خارج شد و دولت اعلام کرد که کالابرگ الکترونیک بخشی از آن یارانه حذف شده بازگردد. اما امروز گوشت منجمد هم جزو کالا برگ الکترونیک شده اما گوشت گرم قرمز مشمول یارانه الکترونیک نشده است در حالی که گوشت منجمد یا وارداتی است یا تولیدخود دولت مشمول شده است.

دادرس افزود: ابتدا قرار بود این کالابرگ اجباری باشد و یارانه به این سمت سرازیر شود اما حالا اعلام شده که می‌توان به صورت نقدی آن را دریافت کرد که خود این امر‌ باعث رشد شدید نقدینگی و پدید آمدن تورم بالاتر خواهد شد. این در حالی است که محصولاتی نظیر ماکارونی هم جزو کالابرگ الکترونیک است و شوینده بهداشتی نیز به آن اضافه خواهد شد و جای سوال است که چرا از تولید گوشت حمایتی نمی‌شود.

متن کامل را اینجا بخوانید

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما