آیا شمارهای برای تماس با پشتیبانی سامانه یکپارچه وجود دارد؟
اقتصاد 100 - ثبت نام در سامانه یکپارچه خودرو از سوم خرداد آغاز شده است اما متقاضیان میگویند در ۲۴ ساعت گذشته نتوانستهاند وارد سامانه شوند و سامانه با اختلال مواجه است. این افراد برای حل مشکل باید چه کنند؟ آیا شمارهای برای تماس با پشتیبانی سامانه یکپارچه وجود دارد؟
در ۲۴ ساعت گذشته هیچکدام از مقامات وزارت صمت هیچ توضیحی درباره اختلال سامانه یکپارچه خودرو ندادهاند و هیچ شمارهای برای پشتیبانی سامانه یکپارچه هم اعلام نکردهاند.
به عبارتی هزاران متقاضی خرید خودرو از این سامانه از روز گذشته درگیر ورود به سامانه یکپارچه هستند اما یا امکان ورود به سامانه را ندارند و یا در یکی از مراحل ثبتنام به مشکل میخورند.
پیگیریهای تجارتنیوز هم برای پیدا کردن شماره تماس پشتیبانی سامانه یکپارچه خودرو بینتیجه است. در هیچ بخشی از سامانه یکپارچه خودرو هیچ شمارهای برای پشتیبانی متقاضیان درج نشده است.
در برخی از سایتها هم چندین شماره درباره پشتیبانی سامانه یکپارچه خودرو ثبت شده که هنگام تماس با آنها هیچ اپراتوری برای پاسخگویی به مشکلات وجود ندارد.
در میان این شمارهها تنها یک شماره برای پشتیبانی سامانه یکپارچه خودرو ثبت شده که تماس با آن هم افراد را به بخشهای غیرمرتبط وصل میکند و حتی برقراری ارتباط با آن بخشها هم بینتیجه است چون هیچکدام از اپراتورها جواب تماس را نمیدهند. برخی دیگر از سایتها هم شمارههایی را درج کردهاند که آنها هم اشتباه است و کسی پاسخگو نیست.
به نظر میرسد مسئولان وزارت صمت و سامانه یکپارچه، حل مشکل را به گذر زمان سپردهاند و امیدوارند که با گذشت چند روز و کاهش حجم مراجعه متقاضیان به این سامانه، ترافیک سایت کمتر شود و خطاها کاهش پیدا کند و مردم بتوانند در این سامانه ثبت نام کنند. واگرنه خود این وزارتخانه هیچ برنامهای برای پشتیبانی این گروه از متقاضیان ندارد، افرادی که از نیمه اردیبهشت حدود ۱۰۰ میلیون در حساب وکالتی خود بلوکه کردهاند یا از ثبت نام مرحله اول انصراف دادهاند تا بتوانند در مرحله دوم صاحب خودرو شوند.
نکته مهم این است که این دومین مرحله ثبت نام خودرو در این سامانه است و انتظار میرفت بعد از گذشت یک مرحله مشکلات این سامانه به حداقل برسد و یا اینکه حداقل شماره تماس و پشتیبانی برای راهنمایی افراد وجود داشته باشد.
باید بگم اطلاع رسانی وزارت صمت در مورد طرح یکپارچه واقعااااا افتضاح و خرابه...
من نمیدونم چرا وقتی یکبار با فرم فیزیکی به بانک مراحعه میکنی و وکالت میدی و یکبارم سیتمی و بصورت آنلاین حسابتو وکالتی میکنی... چرا چندین و چند باره لازمه این کار رو انجام بدی؟؟
از طرفیم درست و حسابی نمیگن برای مرحله دوم هم لازمه بازم همون حساب قبلی وکالتی بشه؟؟!!!
پولتو تو حساب مسدود میکنی غافل از اینکه یک کلمه درست و حسابی نمیگن باید "هر دو تا کار رو همزمان انجام بدیم" هم 100 تومنو مسدود کنیم هم دوباره تیک وکالتی شدن آنلاین رو واسه مرحله دوم بزنیم... وقتی متوجه میشی اینو که دیگه کار از کار گذشته و دیکه تیکش فعال نیست و نمیشه کاریش کرد...!!
خواهشا انعکاس بدید این مشکلو تا آقایون یه فکری به حال ندونم بکاریا و قصور خودشون و اطلاع رسانی ضعیفشون بکنن و تا فرصت باقیه به چنین افرادی که از وکالتی کردن جا موندند داده بشه تا اونام بتونن مثل بقیه ثبت نامشو انجام بدند...
با تشکر
یا حق