ایرتویا با وجود پرونده‌های خاص قضایی مجوز واردات خودرو گرفت!

اقتصاد100- در شرایطی ایرتویا مجوز وادرات خودرو از وزارت صمت گرفته است که این شرکت هنوز پرونده باز قضایی و بیش از دوسال است که رضایت کلیه مشتریان خود را جلب نکرده است.

ایرتویا با وجود پرونده‌های خاص قضایی مجوز واردات خودرو گرفت!

به گزارش خبرنگار گروه کسب و کار اقتصاد 100، روز گذشته وزارت صمت اسامی 5 شرکت دیگر به نام‌های بهمن خودرو، ایران خودرو، معین خودرو، ایرتویا و دیار خودرو که شرایط لازم برای واردات خودرو را بر اساس آئین‌نامه احصا کرده‌اند را اعلام کرد و به فهرست 7 شرکت واردکننده خودرو که قبلا اسامی آنها اعلام شده بود، اضافه شد.

این در شرایطی است که ایرتویا پرونده باز قضایی و بیش از دوسال است که رضایت کلیه مشتریان خود را جلب نکرده است و  این شرکت هنوز برای خودرهای فروخته شده تویوتا تعهد معوق دارد.

دادستان تهران اخیرا درباره آخرین وضعیت پرونده‌های «ایرتویا» اعلام کرده است، پرونده ایرتویا و یک شرکت دیگر، تاکنون ۲۳۴ خودرو را تحویل مشتریان شده است و ۱۸۰ خودروی دیگر هم به زودی تحویل مشتریان خواهد شد و پرونده ایرتویا به عنوان یکی از پرونده های خاص این دادستانی به صورت هفتگی در دستور کار قرار داشته است.

با این حال فهرست شرکت‌های واردکننده خودرو اکنون به 12 شرکت رسیده است ضمن اینکه این فهرست، همچنان باز است و به محض اینکه شرکت متقاضی واردات خودرو شرایط لازم در آئین‌نامه واردات خودرو را احراز کند به فهرست واردکنندگان خودرو اضافه می‌شود.

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما