رئیس اتاق اصناف یاسوج:

بی ثباتی قیمت ها، مشکل اصلی بازار

اقتصاد ١٠٠- رئیس اتاق اصناف مرکز استان کهکیلویه و بویراحمد گفت: تحولات پولی و افزایش نرخ ارز باعث بی ثباتی در قیمت کالاها و خدمات شده است.

بی ثباتی قیمت ها، مشکل اصلی بازار

به گزارش خبرنگار گروه کسب و کار؛ علی ارشدی در گفت وگو با خبرنگار اتاق اصناف ایران افزود: در حال حاضر نوسانات نرخ ارز، بی‌ثباتی قیمت‌ها را در بازارهای مختلف به همراه داشته که یکی از مهم‌ترین نگرانی‌های مردم و فعالان اقتصادی است.
وی تصریح کرد: از ابتدای سال تورم سالیانه و ماهانه روند صعودی داشته و بازار سرمایه با کسری بودجه همراه شده و لازم است مسئولان راهکار درستی برای ثبات نرخ ارز که بر سایر قیمت‌ها تاثیر گذار است، بیاندیشند.

ارشدی اظهار کرد: بی ثباتی در نرخ خرید و تامین کالاها باعث شده کسبه یک نوع کالا را در روزهای مختلف با قیمت جدید خریداری کنند و همین مساله منجر به چند نرخی شدن کالا و اختلاف قیمت در بازار شده به گونه ای که شاید احساس شود بازرسی و نظارت وجود ندارد در حالی که تمامی فاکتورهای خرید فروشندگان واقعی است و مشکل افزایش قیمت روزانه کالاها از سمت تولیدکنندگان است.

رئیس اتاق اصناف یاسوج تصریح کرد: استان کهکیلویه و بویر احمد بیشتر مصرف کننده است و کارگاه تولیدی ندارد و اقلام مورد نیاز از استان های همجوار خریداری می شود . به همین جهت قیمت خرید و ثبات قیمت ها در تنظیم بازار استان از اهمیت بالایی برخوردار است در حال حاضر به هیچ عنوان دغدغه کمبود کالا یا عدم عرضه دربازار وجود ندارد و تنها دغدغه اصناف و بازاریان کشورثبات قیمت ها می باشد که لازم است برای مهار قیمت ها و اثربخشی نظارت بر بازار تدابیری در نظر گرفته شود.

 

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما