معاون فناوری پژوهشگاه علوم ورزشی خبر داد؛

استارتاپ های ورزشی در خدمت کسب و کار/ باید زیست بوم نوآوری در ورزش ایجاد شود

اقتصاد 100- معاون فناوری پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ضمن تاکید بر حمایت از استارتاپ‌های ورزشی در مرکز نوآوری این پژوهشگاه می گوید هدف از این اقدام را تشکیل زیست‌بوم نوآوری یکپارچه در ورزش ایران عنوان کرد که به گفته وی اکنون به شکل متفرق فعالیت می‌کند.

استارتاپ های ورزشی در خدمت کسب و کار/ باید زیست بوم نوآوری در ورزش ایجاد شود

به گزارش گروه کسب و کار اقتصاد 100، مهدی رسولی اظهار داشت: طی سال‌های اخیر از ۱۴ استارتاپ فعال در زمینه ورزشی در جهات سخت‌افزاری، نرم‌افزاری و تجهیزات آزمایشگاهی و غیره حمایت کردیم. 

به گفتۀ رسولی، یکی از این استارتاپ ها سامانه «با مربی» است که مربی‌های ورزشی هر رشته تخصصی در آن ثبت‌نام کرده‌اند و هر فرد متقاضی می‌تواند از مربی متخصص مد نظر و ساکن محله خود مطلع شود. در حال رایزنی با فدراسیون‌های مختلف ورزشی هستیم تا تعداد مربیان حاضر در این پایگاه در رشته‌های مختلف افزایش یابد. همچنین استارتاپ‌های مستقر در مرکز نوآوری فناوری های ورزشی ایران دستاوردهای خوبی داشته‌اند؛ از جمله دستگاه‌هایی در زمینه تجهیزات پزشکی مانند دستگاه توپ‌پرت‌کن که باشگاه‌های ورزشی آن را خریداری کردند. 

وی در مورد برنامه‌های آتی این مرکز نیز توضیح داد: در برنامه‌های خُرد کوتاه‌مدت طراحی دوره های مدیریت کسب و کار ورزشی و راهنمای کسب و کار ورزشی را در نظر داریم. زیرا نقطه ضعف بسیاری از کسب و کارهای ورزشی و باشگاه ها در این زمینه است. دانشجویان تخصص لازم را دارند ولی نمی دانند چطور وارد کسب و کار شوند. 

عضو هیات‌ علمی پژوهشکده مدیریت ورزشی پژوهشگاه علوم ورزشی و تربیت‌ بدنی در مورد بقیه برنامه های کوتاه مدت مرکز اظهار داشت: فراخوانی جدید برای استارتاپ های ورزشی صادر خواهیم کرد تا استارتاپ ها در سه بخش ایده، ساخت محصول اولیه و تجاری سازی در مرکز جذب و حمایت شوند.

رسولی در مورد مهم ترین برنامه این مرکز گفت: هدف ما تشکیل زیست بوم واحد نوآوری در ورزش ایران است. برای تحقق این هدف مرکز نوآوری پژوهشگاه به صورت مشترک و جمعی با سازمان های متولی مانند وزارت ورزش و جوانان، سازمان ورزش شهرداری، کمیته ملی المپیک، فدراسیون‌های ورزشی و همه سازمان ها و بخش های مرتبط همکاری می‌کند تا هر استارتاپی وارد مرکز می‌شود، همه برای حمایت و شکوفایی فعالیت های آن کمک کنند.

انتهای پیام/

منبع : ایرنا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما