نایب‌رئیس انجمن زعفران‌کاران خراسان‌جنوبی خبر داد؛

۶۵ کشور، مقصد زعفران ایران

اقتصاد ۱۰۰: نایب رئیس انجمن زعفران‌کاران خراسان جنوبی می‌گوید، ایران تولیدکننده مرغوب‌ترین زعفران جهان به‌شمار می‌رود و متقاضیان زیادی از سراسر دنیا خواهان این محصول استراتژیک هستند.

۶۵ کشور، مقصد زعفران ایران

به گزارش گروه کسب و کار اقتصاد ۱۰۰، علی حسینی گفت: نام ایران در بازارهای جهانی با نام «زعفران» گره خورده و کمتر کشوری را می‌توان نام برد که در آمار کالاهای وارداتی خود نامی از زعفران ایرانی نداشته باشد. نایب‌رئیس انجمن زعفران‌کاران خراسان‌جنوبی همچنین از صادرات زعفران به بیش از ۶۵ کشور دنیا خبرداد.

وی در ادامه با بیان اینکه استخراج ترکیبات زعفران منجر به درآمدزایی و سودآوری بالا در کشور خواهد شد، افزود: با استخراج ترکیبات اصلی زعفران می‌توان بخش عظیمی از صنایع وابسته به این ترکیبات ارزشمند را در دنیا تامین و ارزش‌افزوده بسیار زیادی نصیب مملکت کرد. 

حسینی اضافه کرد: مشتقات زعفران امروز در صنایع مختلف مثل داروسازی، فرآورده‌های غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بسیاری از موارد دیگر کاربردهای فراوانی دارد. وی در بخش دیگری از سخنان خود درخصوص خبری مبنی‌بر ارسال ۲۰۰‌تن محصول خام زعفران ایران به مقصد قطر جهت فرآوری گفت: پس از انعقاد بزرگ‌ترین قرارداد تجاری در حوزه زعفران بین ایران و قطر برای انتقال و فرآوری ۲۰۰‌تن زعفران با ارزش اولیه ۳۰۰‌میلیون دلار به مقصد کشور قطر، نخستین محموله از این قرارداد بارگیری و جهت فرآوری به این کشور ارسال شده است. 

انتهای پیام/

منبع: دنیای اقتصاد 

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما