تفاهم‌نامه میان شرکت فولاد مبارکه و شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان امضا شد

فولاد مبارکه به مثابه یک شاخص در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان

اقتصاد 100- شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار شد. این تفاهم‌نامه که به امضای مدیرعامل فولاد مبارکه و رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان رسید، منجر به افزایش سطح همکاری‌ها برای ارتقای زیست‌بوم فناوری و نوآوری استان اصفهان خواهد شد.

فولاد مبارکه به مثابه یک شاخص در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان

به گزارش گروه کسب و کار اقتصاد 100، قاسم مصلحی رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در آیین امضای تفاهم‌نامه میان شرکت فولاد مبارکه و شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان  اظهار کرد: شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان یکی از شهرک‌های پیشرو در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان در کشور است و هم‌اکنون حدود 620 شرکت را در این شهرک تحت پوشش قرار داده است.

وی گفت: این میزان از فعالیت‌ها به لطف الهی و تلاش جوانان این مرزوبوم روبه‌رشد است، ولی اگر بخواهیم این حرکت سریع‌تر انجام شود و اثرگذاری بیشتری در کشور داشته باشد، باید اجزاءی مختلفی در این زمینه شریک شوند و به این جریان مهم در کشور کمک کنند.

رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان افزود: فولاد مبارکه از اعتبار زیادی در صنعت و اقتصاد کشور برخوردار است و به همین دلیل، شرکت‌های زیادی با این مجموعه مهم تولیدی همکاری دارند. در نتیجه افزایش حمایت از زیست‌بوم فناوری و نوآوری استان، فولاد مبارکه به الگویی برای دیگر شرکت‌ها تبدیل شده و برای همین دیگران نیز از چنین حرکت‌هایی استقبال می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: با عقد چنین تفاهم‌نامه‌هایی، جهش قابل‌توجهی در زیست‌بوم فناوری صورت می‌پذیرد و به لطف الهی تاکنون توافقات خوبی در این زمینه انجام شده تا برای ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیانِ فعال در زمینه‌های صنعت فولاد و برخی دیگر از موضوعات، حمایت‌های لازم از سوی فولاد مبارکه انجام شود.

مصلحی تصریح کرد: امیدواریم با ادامه روند این حمایت‌ها از سوی فولاد مبارکه اصفهان به پایتخت تکنولوژی فولاد و صنایع مرتبط در کشور تبدیل شود که این موضوع باعث می‌شود شاهد ایجاد بستری برای رشد در دیگر موضوعات نیز باشیم.

انتهای پیام/

منبع: معدن نیوز

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما