رشد بازار خودرو از این هفته آغاز می‌شود؟

اقتصاد ۱۰۰- قیمت خودرو امروز دیروز ۱۸ خرداد 1403 با توجه به تعطیلی بنگاه‌های خرید و فروش خودرو تغییری نداشت

رشد بازار خودرو  از این هفته آغاز می‌شود؟

پیش بینی قیمت خودرو در هفته آینده

عمادالدین جعفری، کارشناس با زار خودرو ، در گفت‌وگو بیان کرد: همان‌طور که پیش بینی می‌شد، با توجه به تعطیلات روزهای میانی هفته جاری، تغییر چندانی در قیمت خودروها صورت نگرفت. با توجه به شرایطی که در بازار خودرو مشاهده می‌شود، اخیراً خودروهایی همچون جی.ای.سی امپو تحویل خریداران خودروهای وارداتی شده که با قیمت‌های سه میلیارد و 300 میلیون تومانی از بازار خودرو سر درآوردند. اما مالکان این خودروها قطعاً مجبور به تعدیل قیمت خواهند شد، زیرا اقبال به خودروهای وارداتی بسیار پایین است که دلیل آن، حباب قیمتی بالا و ارزش پایین این خودروهای وارداتی است.

او ادامه داد: اخیراً شایعاتی مبنی‌ بر گرانی بنزین در آینده نزدیک به گوش می‌رسد که مردم را به همین دلیل برای خرید خودروهای برقی تشویق می‌کنند؛ اما نباید به این شایعات توجه داشت و به نظر می‌رسد که خرید خودرو برقی نیز در حال حاضر توجیه منطقی نداشته باشد. زیرا ایران نه‌تنها زیرساختی برای خودروهای برقی ندارد بلکه مشکلاتی در حوزه تامین برق صنایع و خانگی نیز دارد که این موضوع هم از بی‌تدبیری‌های وزیر فعلی است.

جعفری در پایان گفت: مردم نباید گول تبلیغات برخی از دلالان برای خرید خودرو برقی را بخورند، چون این افراد تنها به فکر جیب خود هستند. حتی با وجود نرخ‌های تعرفه فعلی که قیمت خودروهای برقی را بسیار معقول کرده است، باز هم خرید این محصولات توصیه نمی‌شود. بازار خودرو در هفته آینده نیز همانند هفته‌های گذشته در رکود خواهد بود و حتی اگر نرخ ارز هم نوسان داشته باشد، به نظر نمی‌رسد بازار خودرو تغییر چندانی پیدا کند.

منبع: تجارت نیوز

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما