بدقولی بهمن‌موتور به مشتریان در تحویل خودرو / بهمن موتور بدون مجوز خودروهایش را گران کرد + عکس ارسالی

اقتصاد ۱۰۰- شهروندخبرنگار ما با ارسال پیامی از روند افزایشی قیمت خودرو در شرکت بهمن گلایه کرد.

بدقولی بهمن‌موتور به مشتریان در تحویل خودرو / بهمن موتور بدون مجوز خودروهایش را گران کرد + عکس ارسالی

تعدادی از مشتریان گروه خودروسازی بهمن‌موتور که اقدام به ثبت‌نام خودرو از محصولات این شرکت کرده بودند و نوبت تحویل خودرو در زمستان سال جاری کسب کرده‌اند، از عدم تعیین تکلیف وضعیت تحویل خودروی خود در تماس با اقتصاد ۱۰۰ گلایه کردند.

به گفته این مشتریان، با توجه به اینکه مقرر بوده است که در زمستان امسال خودروی خود را تحویل بگیریم، اقدام به فراهم کردن نقدینگی کامل خودرو طی ماه‌های گذشته کرده‌ایم و هر روز شاهد از بین رفتن سرمایه‌های خود هستیم و شرکت نیز با عدم پاسخگویی و شفاف‌سازی همچنان بر آشفتگی روحی و روانی حواله‌داران می‌افزاید.
2024-02-14 15.36.01

پیام ارسالی یکی از مخاطبان برای اقتصاد ۱۰۰

متن پیام شهروندخبرنگار

بنده حامد بخشی نژاد هستم

یکی از حواله داران شرکت بهمن موتور در سامانه یکپارچه برای زمستان ۱۴۰۲. که متاسفانه شرکت بهمن موتور با گذشت ۲ماه از فصل زمستان فقط تعداد اندکی از حواله داران رو فراخوان زده برای تکمیل وجه اون هم با ۲۰۰ میلیون افزایش قیمت و به مابقی مشتریان هم پیامک داده که اگر مایل هستین میتونید خودرو رسپکت رو انتخاب کنید اگر نه هم که منتظر باشید تا تامین ارز بشه ‌.

بنده خودم ملکی رو در شهرستان زیر قیمت فروختم تا اول زمستان مبلغ رو بتونم واریز کنم اما هیچ پیامکی تا امروز از بهمن موتور دریافت نکردم. و مثل بنده بسیار هستند عزیزانی که با فروش خودرو خودشون و وام این مبلغ رو جور کردن و حالا شرکت بهمن هیچ مسئولیتی قبول نمیکند.

2024-02-14 15.35.54

2024-02-14 15.35.58

وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

به نظر شما در انتخابات جمعه 8تیر ، نهایتا چند نامزد با هم رقابت خواهند کرد؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما