کامان

کامان

«منم کامان میزنم»

کامان ، برند پیشرو در صنعت زیبایی کشور است که در جهت حفظ و ارتقای سلامت در جامعه فعالیت می‌کند. کلیه محصولات این برند دارای ایزو 9001 و گواهینامه GMP است و مواد اولیه محصولات از خارج ایران تامین می‌شود.

هلدینگ «سیلانه سبز» صاحب انحصاری محصولات کامان در ایران به حساب می‌آید که با همکاری هولدینگ «تهران بوران»، این محصولات بهداشتی و مراقبتی را در اختیار مردم قرار می‌دهد به گونه‌ای که کلیه محصولات این برند را می‌توانید از داروخانه‌ها، فروشگاه‌های زیبایی، زنجیره‌ای و اینترنتی در سراسر ایران تهیه کنید.

  • هدف برند کامان، بهبود سلامت جامعه به وسیله تولید محصولات بهداشتی و مراقبتی با کیفیت جهانی است. کامان طیف گسترده‌ای از محصولات تخصصی برای مراقبت پوست و مو ارائه کرده و توجه تمامی اقشار جامعه را به سمت مراقبت بیشتر از سلامت پوست و موی خود سوق دهند. فرهنگ‌سازی استفاده از محصولات باکیفیت و تخصصی بهداشتی و مراقبتی بر روی سلامت جامعه و همچنین مصرف بهینه محصولات آرایشی و بهداشتی به منظور پیشگیری از بروز عوارض مخرب ناشی از آن‌ها، تاثیرات قابل توجهی ایجاد خواهد کرد؛ این اقدام همچنین قدمی موثر در جهت بهبود روند ارتقا سبک زندگی سالم در جامعه مدرن امروزی به شمار می‌رود. فرهنگ پیشگیری که امروزه در کشورهای پیشرفته جهان مورد توجه است، همان هدفی‌ست که برند کامان بر آن تکیه دارد به‌طوری که تمامی اقشار جامعه بتوانند لذت استفاده از محصولات باکیفیت مراقبت از پوست و مو را تجربه کنند.

ارائه ارزشی بیشتر از مقدار استاندارد و مورد توقع مصرف‌کننده است به طورى که پس از تجربه مصرف این محصولات، آن را به دیگران نیز توصیه کنند. در نظر گرفتن شرایط اقتصادی، اجتماعی و فرهنگیِ جامعه از مواردی به شمار می‌روند که در تولید محصولات جدید این شرکت همواره مورد توجه قرار گرفته‌است؛ کامان همواره در نظر دارد که با حفظ کیفیت، محصولات مراقبت از پوست و مو را به گونه‌ای تولید کند تا اقشار گسترده‌تری از جامعه بتوانند از مصرف آن‌ها بهره‌مند شوند.

  • در حال حاضر محصولات برند کامان به بیش از 20 کشور جهان از جمله کشورهای اروپایی مانند آلمان، ایتالیا و یونان، و کشورهای حاشیه خلیج‌فارس، مانند امارات و کشورهای همسایه مانند ترکیه صادر می‌شود. محصولات مراقبت از پوست و مو کامان سازگار با ساختار و بدون آسیب به محیط زیست با تکیه بر آخرین علم روز در حوزه سلامت و زیبایی طراحی و تولید می‌شود. لازم به ذکر است که کلیه محصولات کامان فاقد هرگونه آزمایش بر روی حیوانات است.
  • محصولات کامان:
    • محصولات آقایان
    • مراقبت از مو
    • مراقبت از پوست
    • تابستان
    • ضد تعریق
    • مراقبت از بدن
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما