شرکت کابل باختر

 شرکت کابل باختر

«اولین تولید کننده سیم و کابل در غرب کشور»

 شرکت کابل باختر واقع در استان و شهر کرمانشاه با ظرفیت اسمی 7000 تن مفتول مس ، آلومینیوم و در زمینی به مساحت 12 هکتار در سال 1362 تاسیس و راه اندازی گردیده است .

 این شرکت در سال 1370 موفق به اخذ استانداردهای لازم جهت تولید انواع کابل برق مسی و آلومینیومی گردید و هم اکنون با بیش از 40 سال سابقه درخشان در زمینه تولید انواع سیم و کابل برق در سایزها و مقاطع مختلف و با 200 نفر نیروی جوان مشغول به فعالیت می باشد .

این شرکت جهت کیفیت برتر تولیدات وتوانمندیها اصول زیر را سر لوحه فعالیتهای تولیدی خود قرار داده و بر این اصول استوار میباشد :

  • بهره مندی از بهترین ماشین آلات تولید سیم و کابل از بزرگترین کمپانیهای اروپایی .

  • بهره مندی از نیروی کار متخصص و متعهد در سیم و کابل کشور .

  • پیروی از استانداردهای ملی و بین المللی در صنعت سیم و کابل شامل :                                IEC          BS          VDE         ISIRI

  • بهره مندی از پرسنل مجرب و استفاده از دستگاههای کنترلی در واحد کنترل کیفیت و نظارت کامل این بخش در مسیر تولید .

لازم بذکر است این شرکت با تقویت واحد کنترل کیفیت و بروز نمودن کلیه تجهیزات مربوطه ، موفق به دریافت گواهی آزمایشگاه همکار (Accredited) از موسسه استاندارد و تحقیقات کشور گردیده است .

این شرکت توانسته است با تولید محصولاتی با کیفیت و در خور شان تمامی صنایع ، خود را در رده ی بهترین برندهای کشور قرارداده و با همت و تلاش مدیران و پرسنل زحمتکش خود ، موفق به دریافت جایزه بین المللی کیفیت و تکنولوژی و همچنین نشان طلایی جهانی مدیریت کیفیت گردد و این دستاورد بزرگ برگ زرینی دیگر بر افتخارات کسب شده ی این شرکت بشمار می آید . همچنین این شرکت در سالهای 1397-1394 بصورت متوالی در بین تمامی صنایع کشور بعنوان یکی از 5 واحد برتر صنعت کشور انتخاب و از دستان معاون اول ریاست جمهوری و وزیر صنعت،معدن و تجارت موفق به اخذ لوح و تندیس واحد نخست نمونه کشوری گردید.

همچنین این شرکت توانسته است با اخذ گواهینامه تأیید صلاحیت کالا از وزارت نیرو – وزارت نفت – وزرات دفاع- وزارت راه و شهرسازی – شرکت های توزیع برق و برق منطقه ای  و نیز اخذ پروانه های متعدد از موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران بعنوان تأمین کننده بخش عمده ای از کالاهای مورد نیاز شرکت های فعال در صنعت برق ، پتروشیمی ، نفت و گاز ، مخابرات و … بصورت مستقیم باشد.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما