قیمت دلار امروز یکشنبه یکم بهمن ۱۴۰۲ + جدول

اقتصاد ۱۰۰- قیمت دلار امروز در روند الاکلنگی قرار گرفته و با ۱۰۰ تومان افزایش به کانال ۵۴ هزار تومانی نزدیک شده است. روند معاملات پشت‌ خطی هم فعال‌تر شده و افزایش‌ قیمت در این بازار، تلرانس ۱۰ و ۲۰ تومانی دارد.

قیمت دلار امروز  یکشنبه یکم  بهمن ۱۴۰۲ + جدول

قیمت دلار در شروع دومین روز هفته روند افزایشی محدودی دارد. در شروع اولین روز بهمن، دلار با قیمت ۵۳ هزار و ۷۵۰ تا ۷۸۰ تومان در حال معامله است و در زمان بازگشایی بازارها رشد ۱۰۰ تومانی داشته است.

در لحظه نگارش این گزارش، دلار با رشد پلکانی ۱۰ تا ۲۰ تومانی در روند افزایشی قرار دارد و معاملات پشت خطی نسبت به روز گذشته داغ‌تر شده است. گفتنی‌ست امروز روند عرضه و تقاضا در تعادل قرار دارد.

Screenshot 2024-01-21 at 12.22.50 PM


قیمت دلار امروز در بازارهای مجاور در روند افزایشی قرار گرفته است. دلار سلیمانیه با رشد ۵۰۰ تومانی به کانال ۵۴ هزار تومانی ورود کرد و روی رقم ۵۴ هزار و ۲۵۰ تومانی ایستاده است. دلار هرات با رشد ۴۵۰ تومانی به کانال ۵۳ هزار تومانی ورود کرده و با قیمت ۵۳ هزار و ۱۰۰ تومانی در حال معامله است. درهم امارات افزایش ۵۰ تومانی دارد و با قیمت ۱۴هزار ۸۳۰ تومانی معامله می‌شود.

گفتنی است امروز قیمت اسکناس دلار در مرکز مبادله طلا و ارز ایران ۴۲ هزار و ۹۲۲ تومان و قیمت دلار حواله ۳۹ هزار و ۵۲۳ تومان است.



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما