شاخص کل بورس ۳ هزار واحد افت کرد؛ شاخص هم‌وزن صعودی شد

اقتصاد ۱۰۰- بورس تهران امروز شاهد دو روند متفاوت در سهم‌های بزرگ و کوچک بازار بود. در حالی که سهام کوچک بازار امروز توانستند شاخص هم‌وزن را اندکی بالا ببرند اما وضعیت در معاملات سهام بزرگ، متفاوت بود و شاخص کل را نزولی کرد.

شاخص کل بورس ۳ هزار واحد افت کرد؛ شاخص هم‌وزن صعودی شد

بورس تهران امروز شاهد معاملات متنوعی بود که دو مسیر متفاوت را برای بازار رقم زد. در حالی که سهم‌های کوچک و متوسط بازار مورد توجه معامله‌گران قرار گرفتند و رشد را تجربه کردند، اغلب سهام شاخص‌ساز منفی شدند و شاخص کل را عقب راندند.

پایان بورس 13 دی

عملکرد شاخص‌ها

شاخص کل بورس تهران امروز با افت سه هزار و 482 واحدی، معادل 0.16 درصد افت کرد و در پله دو میلیون و 155 هزار و 283 واحد قرار گرفت. شاخص هم‌وزن اما امروز افزایشی بود و 799 واحد بالا رفت تا با رشد 0.11 درصدی، در سطح 756 هزار و 745 واحدی قرار گیرد.

امروز شاخص کل فرابورس هم کاهشی بود و با افت 25 واحدی، معادل 0.1 درصد پایین رفت تا در پله 26 هزار و 194 واحد قرار گیرد.

حجم و ارزش معاملات خرد

امروز حجم معاملات خرد سهام، حق تقدم و صندوق‌های سهامی به هفت میلیارد و 700 میلیون برگه سهم رسید که با ارزش چهار هزار و 680 میلیارد تومان انجام شد.

در معاملات روز جاری همچنین 177 میلیارد تومان پول حقیقی از سهام، حق تقدم و صندوق‌های سهامی خارج شد در حالی که صندوق‌های درآمد ثابت شاهد ورود پول حقیقی به مبلغ 110 میلیارد تومان بودند.

 

 



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما