قیمت دلار امروز سه شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ / دلار روند افزایشی گرفت! + فیلم

اقتصاد ۱۰۰- قیمت دلار امروز روند افزایشی دارد و مشابه روند هفته‌های اخیر، پس از یک روز ورود به کانال 49 هزار تومانی، دوباره به سطح 50 هزار تومانی بازگشته است.

قیمت دلار امروز سه شنبه  ۵ دی ۱۴۰۲ /  دلار روند افزایشی گرفت! + فیلم

 

قیمت دلار  امروز سه‌شنبه 5 دی، روند افزایشی دارد. در هفته‌های اخیر چند بار این اتفاق رخ داده است که دلار به کانال 49 هزار تومان می‌رود اما یک روز بیشتر در این کانال دوام نمی‌آورد و بار دیگر به سطح 50 هزار تومان بازمی‌گردد. در روزهای اخیر نیز همین روند اتفاق افتاده است. در حالی که روز گذشته، دلار به حدود 49 هزار و 770 تومان هم رسید، امروز دوباره به کانال 50 هزار تومان بازگشته است و از صبح تا لحظه تنظیم این گزارش در حدود 50 هزار تا 50 هزار و 100 تومان معامله می‌شده است که البته بازار روند کاهشی دارد و به کف کانال 50 هزار تومان رسیده است. همین روند در مورد معاملات پشت خطی دلار نیز در جریان است و دلار فردایی در حدود قیمتی 50 هزار و 80 تا 50 هزار و 100 تومان معامله می‌شود. 

این در حالی است که بر اساس اعلام برخی کانال‌های تلگرامی، دیروز دوشنبه 4 دی ، شروع معاملات ب ازار ارز با قیمت 49 هزار و 900 تومان بود. کف و سقف قیمت دلار نیز 49 هزار و 860 تومان و 50 هزار و 50 تومان به ثبت رسید. آخرین معامله پشت خطی هم با قیمت 50 هزار و 50 تومان انجام شد.

امروز نیز در این کانال‌ها دلار با حدود قیمتی 49 هزار و 800 تومان آغاز شده است و اکنون با 50 تومان افزایش معامله می‌شود. آخرین نرخ قیمت دلار فردایی نیز 49 هزار و 900 تومان ثبت شده است. 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما