شاخص بورس سبز پوش شد + جدول

اقتصاد ۱۰۰ -شاخص بورس ارتفاع 2 میلیون و 300 هزار واحد را پس گرفت

شاخص بورس سبز پوش شد  + جدول

در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه ، بیش از 11میلیارد و 907میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 9هزار و 722میلیارد تومان در بیش از 808هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد 4هزار و 784واحدی در ارتفاع 2میلیون و 302هزار و 769واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های بانک ملت، صنایع پتروشیمی خلیج فارس و سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی شد و در مقابل شرکت‌های معدنی و صنعتی گل گهر، پتروشیمی نوری و پتروشیمی پردیس با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 7میلیارد و 94میلیون ورقه به‌ارزش 38هزار و 664میلیارد تومان در 371هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 21 واحد رشد کرد و در ارتفاع 28هزار و 938واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نمادهای سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات، صنایع مادیران و کشتیرانی دریای خزر شد و در مقابل شرکت‌های پالایش نفت شیراز، بانک دی و تولید برق عسلویه مپنا بیشترین اثر منفی را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

شاخص کل و شاخص هم وزن، بازار امروز سهام را متعادل کردند + نمادها

نقشه بورس

بورس اوراق بهادار تهران

امروز یکشنبه 31 اردیبهشت ماه شاخص کل بورس با افت ناچیز در ارتفاع دو میلیون و 297 هزار واحد قرار گرفت.

بازار سهام امروز یکشنبه 31 اردیبهشت ماه 1402 و دومین روز کاری هفته و آخرین روز اردیبهشت ماه با افت اندک همراه شد.

شاخص کل بورس امروز با افت 889 واحدی در ارتفاع دو میلیون و 297 هزار واحد قرار گرفت و به این ترتیب کانال 2.3 میلیون واحدی را از دست داد.

این در حالی است که امروز شاخص کل هم وزن با رشد یک هزار و 589 واحدی همراه شد و به ارتفاع 762 هزار واحد رسید.

گفتنی است نمادهای وبملت، شستا و وپاسار بیشترین اثر مثبت و نمادهای فولاد، فملی، کگل، و فارس بیشترین اثیر منفی را در شاخص کل بورس داشته اند.

عقب نشینی شاخص کل بورس شنبه از کانال 2 میلیون و 300 هزار واحد

بازار سهام اولین روز کاری هفته را کم جان و بی رمق آغاز کرد، و اکثراً سهام بازار بی توجه به گزارشات مطلوب شرکت‌ها که در روزهای اخیر در کدال منتشر می‌شود، در محدوده منفی معامله شدند.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی 23 واحدی به 2 میلیون و 298 هزار واحد رسید و به این ترتیب نتوانست خود را در کانال 2 میلیون و 300 هزار واحدی تثبیت کند و به کانال پایین‌تر رفت. همچنین شاخص کل هم‌وزن نیز ریزشی 4 هزار واحدی را تجربه کرد و به ارتفاع 760 هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «فولاد»، «فملی» و «تاپیکو» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «آریا»، «شاوان» و «شراز» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند. همچنین سه نماد «پی پاد»، «خساپا» و «وبملت» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «دی»، «کرمان» و «گدنا» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 27 اردیبهشت ماه 1402، مبلغ 13 هزار میلیارد و 500 میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 830 میلیارد تومان پول وارد بورس کردند.

در بازار امروز 122 نماد در محدوده مثبت و 263 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 151 نماد در محدوده مثبت و 180 نماد در محدوده منفی معامله شدند.

کیف پول من

خرید ارز دیجیتال
به ساده‌ترین روش ممکن!

✅ خرید ساده و راحت
✅ صرافی معتبر کیف پول من
✅ ثبت نام سریع با شماره موبایل
✅ احراز هویت آنی با کد ملی و تاریخ تولد
✅ واریز لحظه‌ای به کیف پول شخصی شما

آیا دلار دیجیتال (تتر) گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری است؟

استفاده از ویجت خرید ارز دیجیتال به منزله پذیرفتن قوانین و مقررات صرافی کیف پول من است.



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما