تعطیلی بانک‌های خراسان رضوی و شمالی تا آخر هفته

فعالیت کارکنان دستگاه های اجرایی، ادارات، بانک ها، مراکز آموزش عالی و نهادهای عمومی به استثناء مراکزامدادی، خدماتی، درمانی و شعب منتخب بانک ها در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه مورخ۲۱ و۲۲ دی ماه به صورت دورکاری خواهد بود.

تعطیلی بانک‌های خراسان رضوی و شمالی تا آخر هفته

اقتصاد ۱۰۰: به علت سرمای هوا بانک‌ها و تمامی ادارات استان خراسان رضوی و شمالی تعطیل خواهند بود.

به گزارش اقتصاد ۱۰۰ براساس اعلام استانداری خراسان رضوی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه همه مدارس، مراکز آموزش عالی وادارات و بانک‌ها تعطیل بوده و فعالیت آموزشی و اداری کارکنان به صورت مجازی و دورکاری خواهد بود.

این تصمیم بنا به پیشنهاد ستاد انرژی استان و موافقت استاندار خراسان رضوی و با توجه به برودت هوا و سرمای شدید و به منظورصرفه جویی در مصرف انرژی اتخاذ شده است.

بر این اساس مهدهای کودک ها، مدارس استان خراسان رضوی در کلیه مقاطع تحصیلی از روز سه شنبه بیستم دیماه تا پایان هفته‌ تعطیل و فعالیت های آموزشی بصورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.

در این خبر آمده است فعالیت کارکنان دستگاه های اجرایی، ادارات، بانک ها، مراکز آموزش عالی و نهادهای عمومی به استثناء مراکزامدادی، خدماتی، درمانی و شعب منتخب بانک ها در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه مورخ۲۱ و۲۲ دی ماه به صورت دورکاری خواهد بود.

همچنین  مدیر کل حوزه استاندار استانداری  خراسان شمالی گفت : با دستور‌استاندار خراسان شمالی و با توجه به افت شدید دما ومصوبه کارگروه هماهنگی و تامین پایدار سوخت زمستانی کلیه فعالیت ادارات، سازمانها ، بانک ها ، بیمه ها ، شهرداری ها و نهادهایعمومی از فردا بیستم دی ماه تا بیست و دوم دی ماه دور کاری می شود .

محمد تقی ولیان افزود: مراکز امدادی ، عملیاتی ، خدمات رسان ، بهداشت و درمان از اجرای این طرح مستثنی هستند.

به گفته ولیان ، فعالیت های آموزشی و پرورشی کلیه مراکز آموزشی و دانشگاهی به صورت غیر حضوری و در بستر فضای مجازی استو صرفا حوزه های آزمون نهایی و سراسری مدارس آموزش و پرورش به قوت خود باقی است.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما