قیمت طلا و سکه امروز یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ /قیمت طلا با حمایت دلار کاهشی شد

اقتصاد ۱۰۰- قیمت طلا و سکه امروز یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ در روند نامتوازنی بازگشایی شدند. بازار طلا همزمان با تعطیلی بازار جهانی و افت قیمت دلار کاهشی شد. بازار سکه نیز از آغاز معاملات، در سردرگمی بود و در این لحظه، با نوسانات کاهشی و افزایشی مواجه شده است؛ با این حال قطعات ربع سکه و سکه گرمی بدون تغییر باقی ماندند. شایان ذکر است، قیمت اونس جهانی طلا، با رقم ۲۵۰۷ دلار به ثبت رسیده است.

قیمت طلا و سکه امروز یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ /قیمت طلا با حمایت دلار کاهشی شد

قیمت طلا و سکه امروز یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ همزمان با تعطیلی بازار جهانی و افت قیمت دلار ، در روند نامتوازنی بازگشایی شد. قیمت طلا با حمایت دلار نزولی و بازار سکه هر لحظه با نوسانات افزایشی و کاهشی روبه‌رو و سردرگم شده است. حباب سکه نیز در بسیاری از قطعات، روند صعودی طی کرده است. گفتنی است قیمت دلار امروز نیز کاهشی و به کانال هفتم از کریدور پنجم عقب‌نشینی کرده است.

همچنین قیمت دلار امروز هم مانند روز گذشته با کاهش قیمت مواجه شده و به کانال هفتم از کریدور پنجم عقب‌نشینی کرده است.

 سکه و طلا ۲۸ مرداد

قیمت نقره کاهش یافت

قیمت اونس جهانی نقره، روی رقم ۲۹ دلار و دو سنت قرار گرفت؛ گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخل با ۱۱۰ تومان کاهش، گرمی ۵۳ هزار و ۹۹۰ تومان به فروش رسید.

ربع سکه و سکه گرمی فریز شدند

بازار سکه امروز در روند نامتوازن و سردرگمی بازگشایی شد، قیمت‌ها هر لحظه با نوسانات کاهشی و افزایشی روبه‌رو هستند. با این حال بازار سکه در این لحظه روند صعودی را در پیش گرفته است. قیمت سکه امامی با ۲۵ هزار تومان افزایش، با رقم ۴۱ میلیون و ۱۱۵ هزار تومان به ثبت رسید؛ سکه بهار آزادی با افزایش ۱۳۵ هزار تومانی، روی رقم ۳۶ میلیون و ۸۲۵ هزار تومان قرار گرفت.

همچنین قیمت نیم ‌سکه با ۵۰ هزار تومان افزایش، با رقم ۲۲ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان ثبت شد. قیمت ربع سکه و سکه گرمی نیز بدون تغییر، به‌ترتیب با رقم‌های با رقم ۱۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به ثبت رسیدند.

 

قیمت طلا با حمایت دلار کاهش یافت

قیمت طلا امروز نزولی و نسبت به روز گذشته کاهش یافته است. هر مثقال طلا با ۱۰۲ هزار تومان کاهش، روی رقم ۱۴ میلیون و ۹۶۴ هزار تومان قرار گرفته است. هر گرم طلای ۱۸ عیار، با ۱۸ هزار و ۷۰۰ تومان کاهش، با رقم سه میلیون و ۴۵۸ هزار و ۸۰۰ تومان به فروش می‌رسد. قیمت طلای دست دوم نیز با ۱۸ هزار و ۴۵۱ تومان کاهش، با رقم سه میلیون و ۴۱۲ هزار و ۷۱۴ تومان به ثبت رسیده است.

حباب سکه امروز در تمامی قطعات غیر از سکه امامی افزایشی است؛ حباب سکه امامی ۱۴ هزار تومان کاهش و حباب سکه بهار آزادی ۱۳۶ هزار تومان،  نیم ‌سکه ۶۳ هزار تومان، ربع سکه ۶ هزار تومان و حباب سکه گرمی نیز چهار هزار تومان افزایش یافت.



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما