قیمت دلار امروز ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ /توجه معامله‌گران به حوادث خاورمیانه

اقتصاد ۱۰۰- قیمت دلار در حال حاضر با نوسانات محدودی در محدوده‌ای که دیروز شاهد آن بودیم، در حال معامله است. ترور اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماس در تهران، تأثیر قابل توجهی بر بازار ارز گذاشته است. دلار در پی این حادثه به کریدور ششم رفته و امروز نیز در سطح سوم این کریدور در حال معامله است. به نظر می‌رسد که این تحولات به طور مستقیم بر نوسانات قیمت دلار تاثیرگذار بوده‌اند.

قیمت دلار امروز ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ /توجه معامله‌گران به حوادث خاورمیانه

قیمت دلار امروز با افزایش ۵۰ تومانی در منطقه معاملاتی روز گذشته بازگشایی شد. روند بازار ارز تحت تاثیر رخدادهای روز چهارشنبه است و معامله‌گران اخبار مربوط به حوادث خاورمیانه را در صدر توجه دارند.

قیمت دلار، یورو امروز ۱۱ مرداد ۱۴۰۳

فعالان بازار ارز اخبار مربوط به حوادث خاورمیانه را در صدر توجه دارند و پاسخ ایران به اقدام تروریستی اسرائیل در قلب تهران را در ریتم بعدی بازارهای مالی موثر می‌دانند.

بازار گمانه‌زنی‌ها نسبت به قیمت دلار در هفته آینده در میان معامله‌گران داغ است. برخی فعالان بازار ارز معتقدند اسکناس دلار در سایه انتظارات تورمی در هفته سوم مرداد دست بالا را می‌گیرد. دیروز همین موضوع باعث افزایش تقاضا در بازار ارز شد.

 

بازار ارز همچنان بر مدار رشد است

گفتنی است قیمت درهم امروز با رشد ۲۰ تومانی در سطح ۱۶ هزار و ۴۲۰ تومانی ایستاد. قیمت تتر روز پنجشنبه بدون تغییر روی رقم ۶۰ هزار و ۷۰۰ تومانی ایستاده است.

پوند انگلیس روی قیمت ۷۷ هزار و ۸۱۰ تومانی معامله شد و رشد ۲۰۰ تومانی داشت. قیمت یورو روی رقم ۶۵ هزار و ۵۵۰ تومانی ایستاد و افزایش محدود ۲۰ تومانی داشت.

گفتنی است اسکناس دلار با رقم ۴۸ هزار و ۲۳۷ تومان و حواله دلار نیز با رقم ۴۴ هزار و ۲۵۴ تومانی عرضه شد و همانند روز گذشته تغییر قیمت نداشت.

قیمت دلار در بازار آزاد تا یان لحظه ۶۰ هزار و ۳۵۰ تومان و یورو ۶۵ هزار و ۲۰۰ تومان قیمت گذاری شده است



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما