طلا به کدام طرف می رود؟

اقتصاد ۱۰۰- قیمت طلا و سکه روز سه‌شنبه هر سه روند افزایشی‌، کاهشی و خنثی را داشت، اما در بیشتر قطعات و وزن‌ها با رشد ارزش همراه شد.

طلا به کدام طرف می رود؟

قیمت طلا و سکه در روز سه‌شنبه با افزایش ارزش ۵۰ تا ۱۰۰ هزار تومانی بازگشایی شد. بازار طلا در چهارمین روز هفته با رشد قیمت دلار همراه شد و تنها قطعه‌ای که از روند صعودی بازار طلا تبعیت نکرد، سکه امامی بود. معامله‌گران نوسان قیمت در بازار طلا را محدود می‌دانند و معتقدند فعالان این بازار در انتظار وضوح تصمیمات و انتصاب‌ها در دولت چهاردهم هستند.

پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه

روز سه‌شنبه با مراسم تحلیف نهمین رئیس جمهوری ایران مصادف شد و حضور افراد و شخصیت‌ها از سایر کشورها مورد توجه معامله‌گران بازارهای مالی قرار داشت. فعالان بازار طلا با وجود بازیگری فعال دلار در بازار فلز زرد معتقدند تصمیمات و انتخاب‌های اقتصادی دولت چهاردهم در رونددهی به بازارهای مالی تاثیر دارد و بازارها و مبادلات را چشم‌انتظار اقدامات دولت پزشکیان می‌دانند.

 

آنها وضعیت بازار طلا را در حالت خاکستری و بی‌تصمیمی توصیف می‌کنند و معتقدند در هفته‌های آینده و معرفی کابینه دولت چهاردهم روند بعدی دلار و متعاقب آن طلا و سکه وضوح بیشتری می‌گیرد.



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما