آیا تقاضای تابستانی می‌تواند قیمت طلا را به اوج برساند؟

اقتصاد ۱۰۰- قیمت طلا و سکه روز دوشنبه با افزایش ارزش در تمام قطعات و وزن‌ها بازگشایی شد. این روند صعودی، بیشتر قطعات سکه را در کانال بالاتر نشاند.

آیا تقاضای تابستانی می‌تواند قیمت طلا را به اوج برساند؟

در آغاز معاملات بازارها در سومین روز هفته، قیمت طلا و سکه با افزایش قیمت دلار و افزایش ارزش اونس جهانی طلا رشد کرد. این روند صعودی در عوامل تعیین‌کننده قیمت در بازار فلز زرد، باعث شد روز دوشنبه اکثر قطعات سکه در کانال‌های بالاتری قرار بگیرند و سکه امامی نیز در آستانه ورود به کانال ۴۲ میلیون تومانی قرار گرفت. معامله‌گران همچنین افزایش تقاضا را به‌عنوان یکی از دلایل دیگر افزایش حباب سکه و رشد قیمت در بازار فلز زرد مطرح می‌کنند.

گفتنی است روند حباب سکه روز دوشنبه صعودی شد و معامله‌گران این رشد قیمت را تحت تاثیر افزایش تقاضا در بازار طلا عنوان کردند. فعالان بازار ارز افزایش تنش در منطقه را نیز دلیل رشد تقاضا می‌دانند.

قیمت دلار در سومین روز هفته با رشد ۴۰۰ تومانی یک کانال صعود کرد و اونس جهانی طلا افزایش نزدیک به هفت دلاری داشت. با وجود اینکه کارشناسان اقتصادی روزهای نسبتاً آرامی را تا مشخص شدن کابینه دولت چهاردهم پیش‌بینی کرده بودند، روند تقاضا و افت ارزپاشی سیاست‌گذار آرایش افزایشی به بازارهای مالی داد.

کارشناسان اقتصادی روند قیمت‌ها در بازار فلز زرد را در تعادل نسبی عنوان می‌کنند و معتقدند رشد تقاضای تابستان نیز بر بازار طلا اثر صعودی گذاشته است.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما