نوید روزهای خوب برای ریپل داران/ چشم سرمایه گذاران به رای دادگاه

نوید روزهای خوب برای ریپل داران موضوعی بوده که درباره آن باید بیان کرد؛ سطح 0.5 دلار همچنان نقطه مقاومت اصلی ریپل است. در واقع حرکت جهش ریپل طی روزهای آینده به عوامل مختلفی بستگی دارد.

نوید روزهای خوب برای ریپل داران/ چشم سرمایه گذاران به رای دادگاه

به گزارش سرویس پول و سرمایه اقتصاد 100- در اوایل نوامبر قیمت ریپل (XRP) بر خلاف جریان بازار ارزهای دیجیتال حرکت می‌کرد و به‌عنوان دارایی‌های تثبیت‌شده مانند بیت‌کوین (BTC) و اتریوم (ETH) که در منطقه قرمز معامله می‌شوند، سودهایی را ثبت کرد. این اتفاق به دلیل آن بود که شرکت مادر توکن ریپل، ممکن است در پرونده کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) پیروز شود.

در همین رابطه  ریپل به طور موقت از سطح 0.50 دلار عبور کرده و به سمت باز پس گیری قیمت 1 دلاری خود حرکت کرد. البته لازم به ذکر است که طی روزهای اخیر و همزمان با تشدید روند نزولی بازار قیمت ریپل روی 35 سنت بوده و تقریباً 25 درصد کاهش داشته است.

سطح 0.5 دلار همچنان نقطه مقاومت اصلی ریپل  است.  در واقع حرکت جهش ریپل طی روزهای آینده به عوامل مختلفی بستگی دارد. آخرین رالی ثبت شده برای این توکن 0.58 دلار بود که از این نقطه شروع به ریزش کرد. اما تحلیل نمودارها نشان می دهد که ریپل قابلیت بالقوه زیادی برای جهش دارد و ممکن است تا آخر سال جاری میلادی به سطح 0.43 و سپس 0.50 دلار برسد.  شایان ذکر است، طبق داده‌های به‌دست‌آمده توسط Finbold در 14 نوامبر،  این پیش‌بینی بر اساس رای 888 عضو انجمن است که از ویژگی تخمین قیمت استفاده می‌کنند.

به گفته کارشناس معتبر معاملات ارز دیجیتال با نام مستعار Trading Shot، قیمت فعلی ریپل فرصتی برای خرید برای سرمایه گذاران کوتاه مدت است. این کارشناس اذعان کرد که چشم انداز رشد ریپل به دلیل تأثیر تبادل FTX بر بازار از مسیر خارج شده است، با این حال اگر دارایی زیر حمایت 0.286 دلار اصلاح شود، ریپل می تواند فشار فروش را متحمل شده و حرکت صعودی خود را آغاز کند و تا پایان سال به نقطه 0.4 دلار برسد.

تحلیل گران معتقدند گرچه سطح 0.50 دلار یک هدف واقعی برای ریپل باقی مانده، اما چشم انداز دستیابی به این موقعیت تا حد زیادی به احساسات عمومی بازار ارزهای دیجیتال بستگی دارد. شایان ذکر است، بازار عمدتاً تحت تأثیر عوامل کلان اقتصادی در منطقه قرمز معامله شده است. در عین حال، توانایی ریپل در افزایش یا کاهش به نحوه واکنش دارایی به پیامدهای بحران نقدینگی تبادل FTX بستگی دارد. در واقع، چنین چالشی منجر به از دست رفتن 180 میلیارد دلار از ارزش بازار در عرض یک هفته  شده است.  با این حال، پتانسیل ریپل  برای افزایش تا حدی به نتیجه پرونده SEC بستگی دارد. اگر دادگاه برعلیه ریپل حکم دهد، ریپل  با تهدید اصلاح بیشتر مواجه می شود. در این راستا، توکن در پی تحولات مثبت پیرامون پرونده افزایش یافته است.

انتهای پیام/

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما