خبر خوش وزیر درباره تسهیلات تکلیفی بانک‌ها برای مشاغل خانگی

خبر خوش وزیر درباره تسهیلات تکلیفی بانک‌ها برای مشاغل خانگی از این قرار است که وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفته است امسال تاکنون تسهیلات تکلیفی بانک‌ها برای مشاغل خانگی به 3 هزار میلیارد تومان رسیده است و امیدواریم تا پایان سال این رقم به 5 هزار میلیارد تومان افزایش یابد.

خبر خوش وزیر درباره تسهیلات تکلیفی بانک‌ها برای مشاغل خانگی

به گزارش خبرنگار سرویس پول و سرمایه اقتصاد 100 صولت مرتضوی امروز در حاشیه چهل و هفتمین جلسه ستاد ساماندهی مشاغل خانگی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: امسال تاکنون تسهیلات تکلیفی بانک‌ها برای مشاغل خانگی به 3 هزار میلیارد تومان رسیده است و امیدواریم تا پایان سال این رقم به 5 هزار میلیارد تومان افزایش یابد.

وی ادامه داد:‌ با راه‌اندازی سامانه پنجره واحد مجوزها سامانه مشاغل خانگی هم به آن متصل شده و سرعت رسیدگی به تقاضاها افزایش می‌یابد.

به گفته وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، علاوه بر دو بانک عامل تخصصی زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شامل بانک‌ها تعاون و رفاه کارگران، دو بانک دیگر نیز اعلام آمادگی کردند تا در سقف 3 هزار میلیارد تومان تسهیلاتی برای متقاضیان مشاغل خانگی پرداخت کنند.

وی اضافه کرد:‌ امیدواریم در قالب لایحه بودجه 1402 بتوانیم کمک‌های بیشتری برای مشاغل خانگی اختصاص دهیم.

مرتضوی با اشاره به جلسه امروز ستاد ساماندهی مشاغل خانگی گفت:‌ امروز 12 مصوبه داشتیم که عمده‌ترین آنها مربوط به تسهیل‌گری در صدور مجوز مشاغل خانگی و کوتاه کردن فرآیند صدور مجوزها بود.

به گفته مرتضوی، در یکسال گذشته 130 هزار مجوز برای مشاغل خانگی و در 7 ماه امسال 70 هزار مجوز صادر شده است که امیدواریم این مجوزها منجر به اشتغال پایدار بشود.

وی تأکید کرد:‌ علی‌القاعده باید 20 درصد مشاغل کشور در شمار مشاغل خانگی قرار گیرد و طبق گزارش‌ها در حال حاضر سهم مشاغل خانگی از اشتغال کشور حدود 4 درصد است.

وی اظهار کرد:‌ وزارت تعاون بیشترین همکاری را با سامانه مجوزهای کسب و کار داشته است.

انتهای پیام/

منبع : فارس
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما