هفته سیاه هولدرها/ نیمی از سرمایه ها آب رفت

اکنون بیش از یک سوم بیت کوین متعلق به سرمایه گذاران بلندمدت یا همان هولدرها وارد ضرر شده و نیمی از کیف پول سرمایه داران کوتاه مدت و بلندمدت نیز آب رفته است.

هفته سیاه هولدرها/ نیمی از سرمایه ها آب رفت

به گزارش سرویس پول و سرمایه اقتصاد 100- با افت 5.7 هزار دلاری بیت کوین در طول هفته دارندگان بلندمدت و کوتاه مدت بیت کوین متضرر شده اند؛ به طوریکه نیمی از ارزش کیف پول آنها آب رفته است.

در ادامه افت محسوس قیمت بیت کوین و متعاقب آن کاهش شدید در بازار رمرارزها، قیمت بیت کوین در روز پنجشنبه در پایین ترین میزان خود در طول ماه های گذشته یعنی 16865 دلار رسید. این یعنی سرمایه داران خرد و کلان بازار رمزارزها به خصوص دارندگان بیت کوین با دردسرهای بزرگی دست به گریبان شدهاند. در این میان مطابق تحلیل هایی که صورت گرفته اکنون بیش از یک سوم بیت کوین متعلق به سرمایه گذاران بلندمدت یا همان هولدرها وارد ضرر شده و نیمی از کیف پول سرمایه داران کوتاه مدت و بلندمدت نیز آب رفته است. به همین دلیل است که چشم انداز سودآوری در بازار که روزهای قبل نویدهای خوبی از آن می رسید حالا به ضربات جدی مواجه شده است.

در واقع از آنجا که نرخ برابری بیت کوین نسبت به دلار آمریکا در هفته گذشته به پایین ترین سطح خود یعنی 15600 دلار رسید، سرمایه گذاران بازار دچار ضررهای هنگفتی شدند. حتی وقتی قیمت به 17200 دلار وضعیت چندان بهبودی نیافت. در همین راستاست که بررسی کیف پول معامله گران نشان می دهد که آنها در حال حاضر 50 درصد از مارس 2020 در ضرر هستند.

به گزارش اقتصاد 100، همچنین بررسی سایر رمزارزهای زنجیره نیز نشان می دهد چگونه بازار رمزارزها طی هفته گذشته به زیان دهی دچار شده است. در همین راستا مطابق بررسی های صورت گرفته، بیت کوین برای نخستین بار شاهد کاهش میانگین متحرک 200 روز MA از میانگین متحرک هفتگی خود بوده است.  به عبارت دیگر، قیمت بیت کوین در 200 روز گذشته، به صورت نسبی، در مقایسه با الگوهای تاریخی به طور منحصر به فردی پایین بوده است.

انتهای پیام/

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما