حمایت‌های مهم بورس

نزدیکترین حمایت در حال حاضر حوالی یک میلیون و 211 هزار واحد است و بعد از آن همان کف کانالی 2 ساله نوسانی شاخص کل یعنی یک میلیون و 200 هزار است.

حمایت‌های مهم بورس

به گزارش سرویس پول و سرمایه اقتصاد 100- مهشید خیزان: محمدحسین کیانی، کارشناس تکنیکالی بازار سرمایه در گفت‌وگو با «اقتصاد 100» گفت: شاخص کل بورس، از اواسط مردادماه سال 1399 وارد فاز ریزشی خود شده است. در این فاصله زمانی توانسته در کانال بین اعداد 1 میلیون و 200 هزار و 1 میلیون و 600 هزار واحدی نوسان کند. اما این روزها بازار سرمایه حال خوبی ندارد؛ عوامل متعددی در این امر دخیل هستند.

اعتماد به بازار سرمایه این روزها در کمترین سطح خود قرار دارد. میانگین نرخ بهره بدون ریسک به 25% رسیده است که پیش بینی می‌شود حتی باز هم شاهد رشد باشیم. فروش اوراق درآمد ثابت توسط دولت با سرعت و حجم بالایی در حال انجام است.

از طرف دیگر با توجه به بی نتیجه ماندن مذاکرات سیاسی برجام، فعالین بازار سرمایه افق روشنی را برای آینده ترسیم نمی‌کنند. در واقع اگر هم رشدی در بازار سرمایه اتفاق بیفتد ناشی از رشد اقتصادی نیست، بلکه به واسطه تورم افسار گسیخته‌ای است که این روزها در کشور شاهد هستیم. در واقع کیفیت سودسازی شرکت‌های بازار سرمایه قابل قبول نیست و بیشتر براساس افزایش نرخ‌های فروش است.

اما اگر بخواهیم از لحاظ نمودار تکنیکال شاخص کل بورس را بررسی کنیم، این شاخص خط روند حمایتی 1 میلیون و 330 هزار واحدی را از دست داده است و پولبک به این خط روند شکسته شده هم انجام شده است.

نزدیکترین حمایت در حال حاضر حوالی 1 میلیون و 211 هزار واحد است و بعد از آن همان کف کانالی 2 ساله نوسانی شاخص کل یعنی 1 میلیون و 200 هزار است.

1 تکنیکال

انتهای پیام/

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما