خریداران عرض ، سکه و طلا بخوانند

بازار این هفته جه می شود؟

محمد کشتی آرا: پیش بینی وضعیت هفته مذاکرات مدت زیادی است که متوقف شده و می توان گفت که هیچ اثری هم در وضعیت بازار ندارد.

بازار این هفته جه می شود؟

در گفتگو با محمد کشتی آرای بررسی شد؛

پیش بینی وضعیت بازار ارز و طلا در هفته پیش رو

پیش بینی وضعیت هفته جاری بازارهای ارز و طلا نشان می دهد که در صورتی که بازارهای جهانی و داخلی شرایطی مانند هفته های گذشته را تجربه کنند، شاهد نوسان اندکی در قیمت ها خواهیم بود.

به گزارش گروه پول و سرمایه اقتصاد 100 : مونا معافی – در همین ارتباط محمد کشتی آرای، نایب رییس اتحادیه و جواهر تهران در گفتگو با اقتصاد 100 اظهار کرد: اتفاقات سیاسی داخلی که پیش آمده خیلی ها فکر می‌کردند موجب تغییرات قیمت‌ها ایجاد شود اما در این ۴۰ روز اخیر هیچ تاثیری که باعث افزایش یا کاهش قیمت ها باشد نداشته ایم و بازار روال خودش را دارد، رکود هست سطح داد و ستد‌ها کم شده است ولی باعث افزایش قیمت نشده است.

وی ادامه داد: مذاکرات مدت زیادی است که متوقف شده و می توان گفت که هیچ اثری هم در وضعیت بازار ندارد. موضوع مذاکرات در یک مقطع زمانی روی قیمت ارز تاثیر اولیه داشت و با فاصله کوتاهی روی قیمت طلا تاثیر گذاشت و با توجه به اینکه چند ماهی است که مذاکرات متوقف شده و هیچ نتیجه‌ای هم ندارد تاثیر آن را دیگر بر قیمت ارز مشاهده نمی کنیم.

این مقام صنفی با اشاره به بی تاثیر بودن مذاکرات برجام در شرایط امروز اقتصادی کشور، افزود: مدت زمان زیادی است که فضای اقتصادی کشور بدون اینکه بخواهند به برجام فکر کنند در حال برنامه ریزی برای آینده هستند بنابراین بحث مذاکرات هیچ تاثیری بر روی قیمت ارز ندارد، اما اگر در مذاکرات اتفاق مثبتی پیش آید می‌تواند تاثیر مثبتی در این بازار داشته باشد.

کشتی آرای تصریح کرد: در یک ماه اخیر با توجه به تحولات سیاسی منطقه برخی از منابع و درآمدهای ارزی کشور بیشتر شده است که البته یکی از عوامل آن افزایش صادرات بوده با این حال در این مدت کسی نیاز ارزی نداشته که تامین نشده باشد و هرکسی بدون محدودیت توانسته ارز مورد نیاز را تهیه کند.

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران افزود: با توجه به این شرایط با ثبات که مدیریت بانک مرکزی اعمال کرده و قیمت ارز نوسان کمی داشته ما شاهد آن هستیم که قیمت دلار از ۳۲۶۵۰ هزار تومان تا ۳۳۰۵۰ تومان که روز پنجشنبه اتفاق افتاد در نوسان بوده و تقریبا می‌توان گفت یک نوسان یک درصدی را در بازار شاهد بودیم و در بازار طلا و سکه نیز در هفته های اخیر از یک رویه ثابت برخوردار هستیم.

وی درباره وضعیت بازار جهانی نیز خاطرنشان کرد: قیمت اونس جهانی هم با توجه به اینکه اتفاق خاص سیاسی و اقتصادی در حوزه بین المللی پیش نیامده قیمت هر اونس طلا در محدوده ۱۶۴۰ دلار در نوسان بوده است بنابراین این دو عامل تعیین کننده قیمت طلا و سکه یعنی اونس جهانی و ارز با نوسان کمی که داشته باعث شده قیمت ها در همین سطحی که امروز هست باقی بماند و بین نیم تا یک درصد نوسان داشته و طبیعی است.

کشتی آرای در پایان گفت: پیش بینی می‌شود که بازارهای جهانی تعطیل شده اند قیمت اونس جهانی در محدوده ۱۶۴۰ دلار باقی بماند به نظر می‌آید تا روز دوشنبه همین قیمت‌ها که داریم ثابت بماند. در بازار ارز نرخ برابری ارزها می‌باشد در دو سه هفته اخیر قیمت پوند کاهش پیدا کرد و یورو هم به زیر ۱ دلار کاهش پیدا کرد که یک اتفاق جهانی است و ربطی به بازار داخلی ما ندارد.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما