شروع آبان‌ خونین در بورس

با شروع ماه آبان‌، همچنان افت قیمت‌ها در بازار سهام به طوری دنبال شد که سهامداران در مهرماه مجموعا ۲۳۹ هزار و ۲۱۲ میلیارد تومان زیان را در سبد‌های خود شناسایی کردند.

شروع آبان‌ خونین در بورس

به گزارش گروه پول و سرمایه اقتصاد 100-  شروع ماه آبان‌، همچنان افت قیمت‌ها در بازار سهام به طوری دنبال شد که سهامداران در مهرماه مجموعا ۲۳۹ هزار و ۲۱۲ میلیارد تومان زیان را در سبد‌های خود شناسایی کرده بودند و امید داشتند با شروع آبان، اوضاع بازار کمی بهتر شود.

اما در مجموع سهامداران در هفته اول آبان‌ماه، با زیان ۲۹۷ هزار و ۱۵۹ میلیارد تومانی روبه‌رو شدند. در معاملات روز شنبه همزمان با ارائه 10 فرمان حمایتی از بورس، شاخص کل سبز رنگ شد ولی شاخص کل هم وزن همچنان قرمز باقی ماند. بنابراین با احتساب معاملات شنبه، زیان سهامداران از ابتدای آبان‌ماه به ۲۹۳ هزار و ۲۴۱ میلیارد تومان رسید.

در روز چهارشنبه افت قیمت‌ها به حدی بود که توانست ۲۶ هزار واحد را از شاخص کل بورس کم کند. در این روز سهامداران در بازار‌های بورس و فرابورس در مجموع ۱۱۵ هزار و ۵۸۰ میلیارد تومان زیان شناسایی کرد.

همانطور که از شاخص‌های بنیادی و گزارش‌های شرکت‌ها در سامانه کدال مشاهده می‌شود، شرکت‌ها در قیمت‌های فعلی ارزنده هستند، اما همچنان روند ریزش‌ها متوقف نشده و خریدار جدی در معاملات ظاهر نمی‌شود.

با این همه ارزش دلاری بازار سهام در معاملات روز چهارشنبه به رقم کم سابقه ۱۸۱.۷ میلیارد دلار رسید و ارزش ریالی پس از مدت‌ها به کمتر از ۶ هزار همت افت پیدا کرد. البته با رشد قیمت نماد‌های بزرگ در معاملات ۷ آبان‌ماه، ارزش بازار سهام مجددا به بیش از ۶ هزار همت رسید، اما شاخص‌های دلاری و ریالی همگی خبر از تشکیل کف‌های قیمتی جدیدی در مجموع ارزش‌های دلاری و ریالی می‌دهند.

انتهای پیام/

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما